• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Midka skrev 2009-12-20 23:10:33 följande:
    nja... vi pratade tidigare idag så jag har lite, lite info om vad han jobbar med och det säger eg inte mycket om en människa.
    Ok Jag är så nyfiken av mig bara.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 23:09:47 följande:
    Scratchy,du är nog den enda som har transformerat dig egentligen. Jag vet inte vad det beror på, kanske har solen börjat skina konstant hos dig eller att du varje dag vaknat på rätt sida, men du har faktiskt blivit trevligare.
    Okej, jag kan avslöja vem jag är då. Outa mig totalt. Jag är faktiskt ganska känd skådespelare. Det är jag som är den i blålila-vita kläder i denna filmen. Se om ni känner igen mig.

• Scratchy

Det är också jag som gör denna låten:

• Midka
    Scratchy skrev 2009-12-20 23:22:24 följande:
    Okej, jag kan avslöja vem jag är då. Outa mig totalt. Jag är faktiskt ganska känd skådespelare. Det är jag som är den i blålila-vita kläder i denna filmen. Se om ni känner igen

Och nu var du rolig... sidan är blockad eller är det bara jag som har problem....?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-12-20 23:06:53 följande:
    Men nu får du ge dig!Alla här ÄR trevliga, sluta tro nått annat!
    Alla är trevliga? Oooookej...
  • Scratchy
    Midka skrev 2009-12-20 23:26:03 följande:
    Och nu var du rolig... sidan är blockad eller är det bara jag som har problem....?
    Du har problem... seriösa problem... ville inte vara den som talade om det för dig men det blev jag i alla fall...
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-20 23:24:45 följande:
    Scratchy, You wish, va?
    Men det var ju du som sa att jag transformerades. Tänkte bara rida på vågen lite.
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-20 23:22:24 följande:
    Okej, jag kan avslöja vem jag är då. Outa mig totalt. Jag är faktiskt ganska känd skådespelare. Det är jag som är den i blålila-vita kläder i denna filmen. Se om ni känner igen

Jag trodde du var den vitsminkade bruden...?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-12-20 23:07:51 följande:
    Midka och Scratchy:Känner ni båda Confligiere?Varför?Är han trevlig
    Jag känner mannen ja...
Svar på tråden Tråddödare igen....