• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-25 00:40:48 följande:
    nej, nu måste jag avsluta!ska med spänning kontrollera vem av er som vann!inget illa Midka, men jag tror på Velour, hon är som energizer-bunnyn med sina inlägg!gonatt och god jul på er igen!
    Ja, mina fingrar skriver här även när jag sover. Går på autopilot liksom.
  • Midka
    Polly S skrev 2009-12-25 00:37:35 följande:
    hur var den där, 'varje gång du onanerar dör en kattunge'..?
    Ja, eller den 'om du tackar efter att någon sagt prosit, dödar du en tomte'. Illa illa!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-25 00:41:07 följande:
    Kanske för att du kan alla språken...?
    Grejen är att jag inte kan alla språken hundra procent. Det är därför det blir sån blandning. Jag fyller ut de ord jag inte kan med ett annat språk.
  • Midka
    Polly S skrev 2009-12-25 00:40:48 följande:
    nej, nu måste jag avsluta!ska med spänning kontrollera vem av er som vann!inget illa Midka, men jag tror på Velour, hon är som energizer-bunnyn med sina inlägg!gonatt och god jul på er igen!
    Jag är tyvärr benägen att hålla med...
    Det är trots allt hon som har flest inlägg...
    Go natt och god juldag!!!!
  • Velour

Ska jag gå ifrån en stund och ta en liten nattugg?

• Velour
    Jag är tyvärr benägen att hålla med... Det är trots allt hon som har flest inlägg...Go natt och god juldag!!!!
    Meh, det känns som att alla ger upp helt plötsligt... Det blir inge kul juh!
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-25 00:42:59 följande:
    Grejen är att jag inte kan alla språken hundra procent. Det är därför det blir sån blandning. Jag fyller ut de ord jag inte kan med ett annat språk.
    Jag tror inte man kan kunna alla språk fullständigt eftersom alla uttryck inte går att översätta. Jag tror inte du fyller ut så många ord... jag gissar att det mer är uttryck som säger mer på ett språk än på ett annat??
  • Velour

Om vi skriver "ångsökt" några gånger, så tror jag att tråden kommer att ge upp.

• Velour
    Midka skrev 2009-12-25 00:47:11 följande:
    Jag tror inte man kan kunna alla språk fullständigt eftersom alla uttryck inte går att översätta. Jag tror inte du fyller ut så många ord... jag gissar att det mer är uttryck som säger mer på ett språk än på ett annat??
    Ja, jag tror att det är så. Det är mest uttrycken som beskriver det jag menar som jag brukar använda för att fylla ut, snarare än själva orden
Svar på tråden Tråddödare igen....