• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-25 00:45:37 följande:
    Meh, det känns som att alla ger upp helt plötsligt... Det blir inge kul juh!
    Det är bara för att du kommer dragandes med en länk som är typ 20 minuter lång! Allt för att jag itne ska skriva här!!!!
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-25 00:48:23 följande:
    Det är bara för att du kommer dragandes med en länk som är typ 20 minuter lång! Allt för att jag itne ska skriva här!!!!
    Äh, den är bara 6½ min Sex minuter med världens bästa beatbox!
  • Velour

Men du och jag kan väl bekanta oss lite mer, Midka.

Hur gammal är du?

• Midka
    Velour skrev 2009-12-25 00:41:19 följande:
    Vad är gentilt förresten? Gentlemannamässigt?
    Nja.. jag skulle mer välja med: stil, elegant, otroligt artigt på gränsen till för snällt. Beror på lite i vilket sammanhang.
  • Velour

Det var tolkning du jobbade med va? Mellan svenska språket och svenskt teckenspråk?

• Midka
    Velour skrev 2009-12-25 00:50:33 följande:
    Men du och jag kan väl bekanta oss lite mer, Midka.Hur gammal är du?
    36 i år. och du?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-25 00:51:00 följande:
    Nja.. jag skulle mer välja med: stil, elegant, otroligt artigt på gränsen till för snällt. Beror på lite i vilket sammanhang.
    Tack för förklaringen! Nu har jag lärt mig ett nytt ord
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-25 00:51:33 följande:
    Det var tolkning du jobbade med va? Mellan svenska språket och svenskt teckenspråk?
    Ja det stämmer. Himla kul jobb!
    Har jag hört vad du gör.... ?
    Missat att komma ihåg det.... *generad*
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-25 00:51:42 följande:
    36 i år. och du?
    I år? Det som är kvar av 2009, eller menar du 2010?

Jag blev 30 i september Som jag längtade till den åldern. Faktiskt. Och jag har ingen aning om varför.
  • Midka

Persiska är ett av mina favoritspråk. Jag kan inte ett smack men det verkar vackert.
    Jag tror även att man blandar språk pga tid. Vissa ord säger mer på ett språk än på ett annat och då är man benägena tt välja det för att det spar tid.

Svar på tråden Tråddödare igen....