• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Midka

Jag har köpt en ny mobil. Tänkte att det skulle bli kul (dumma, dumma mig!).
    Nu sitter jag med ett simkort som är låst av någon j---la kod som jag inte har en aning om vad det är. Den nya är helt hopplöst svår (kanske för att jag struntar i manualen...) och jag är på väg att ge upp detta! Inte än men fler motgångar i denna teknikvälrld gör mig tokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Isnogood

Jag har blivit....S P E L M I S S B R U K A R E..!

Sitter på FB o krachar julgranskulor..... "på väg att få psykbryt"

• Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-25 20:57:03 följande:
    Jag har blivit....S P E L M I S S B R U K A R E..! Sitter på FB o krachar julgranskulor..... "på väg att få psykbryt"
    Ajaja!
  • Polly S

har du inte kvar manualen då?

Midka skrev 2009-12-25 20:55:39 följande:
    Jag har köpt en ny mobil. Tänkte att det skulle bli kul (dumma, dumma mig!). Nu sitter jag med ett simkort som är låst av någon j---la kod som jag inte har en aning om vad det är. Den nya är helt hopplöst svår (kanske för att jag struntar i manualen...) och jag är på väg att ge upp detta! Inte än men fler motgångar i denna teknikvälrld gör mig tokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Polly S

oj!

Jag har blivit....S P E L M I S S B R U K A R E..! Sitter på FB o krachar julgranskulor..... "på väg att få psykbryt"
  • Midka
    Polly S skrev 2009-12-25 21:12:25 följande:
    har du inte kvar manualen då?
    Jo men den är skriven av idioter och talar inte om det jag vill veta! *suck*
    Jag kanske skulle byta jobb och göra sånt begripligt för folk......
    Det ordnar sig när jag fått vardag och kan ringa och terrorisera teletjänsterna!
  • Midka
    Scratchy skrev 2009-12-25 20:54:10 följande:
    Oj ja... jättejobbigt att ha riktiga människor att umgås med hela dagen.
    Hm?! Så du är inte riktig.... jag skriver till Robert? Aha!!!!!
  • Midka
    Dags att stänga av datorn!!!!!!!
  • Polly S

jag skulle också vilja skriva en manual och hitta på en massa!

Midka skrev 2009-12-25 21:16:22 följande:
    Polly S skrev 2009-12-25 21:12:25 följande: Jo men den är skriven av idioter och talar inte om det jag vill veta! *suck* Jag kanske skulle byta jobb och göra sånt begripligt för folk...... Det ordnar sig när jag fått vardag och kan ringa och terrorisera teletjänsterna!
Svar på tråden Tråddödare igen....