Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna 6

den här tråden fick väl en chock nu, med så många inlägg på en och samma dag
    hör till ovanligheterna nuförtiden

• Michaela83
    tejp skrev 2009-10-19 21:17:39 följande:
    Det är ju min startade tråd nu, klart att jag ser till att alla trivs och skriver mkt den förra var väl din va?
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:29:44 följande:
    Jag är övertygad om att A, M och W är som gjorda för varandra!Jag har ett jättefint kort på en helt vansinnig halvnaken Adele, som försöker gömma sig under badrumsskåpet för att slippa ta på sig en ny blöja. Hon gallskrek, och verkligen tröck sig in under skåpet med arslet i vädret. Såg helt sjukt ut..!Fine..hon fick gärna gå utan, om det inte vore för att hon ser det som ett nöje att kuta in på Xanders rum och pinka ner hejvilt.
    Nu finns ett klipp på Elwira på bloggen
  • Michaela83
    smarties skrev 2009-11-03 15:01:21 följande:
    Tvätta händerna funkar också :)
    även handsprit!! :))
  • Michaela83

Ingen här som har planer på en till bebis, eller har en bebbe i magen redan? =)

• Michaela83
    lindi skrev 2009-11-04 18:59:56 följande:
    någon måste ju komma med något positivt så, JA såklart man vill ha en till.............................någon gång iaf
    Meee toooo, kusin!! :)
  • Michaela83
    bebis08 skrev 2009-11-05 11:48:35 följande:
    Här är det färdigt med bäbisar!Skulle ha två med det blev fyra....Ida är ju 16 nu, så om 10 år kanske man kan få bli mormor - jisses vad gammalt det låter!!! *haha*
    Du kan ju bli mormor princip redan nu! :)) Spännande

Jag var 21 när jag fick wilma..
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-11-06 16:15:43 följande:
    Mickis, varför undra du föresten om nån skulle ha barn? ville du ha sällskap eller?
    Självklart..

Inte för att det är nåt på gång, tänkte bara höra hur det ser ut för er andra med framtidsplaner..
  • Michaela83
    copernicus skrev 2009-11-08 19:27:23 följande:
    jag hakar på Michaela! jag vill ha en till!!!! Sambon har dock inte varit med på de planera förut, men nu vet jag att han också vill.Fast vi vill vänta några år, så jag kan plugga klart och få ett ordentligt jobb först, sen...Ang. skor så har jag gjort lite olika, ibland ärvda skor om jag ser att sulan inte är sliten annars nytt. Har testat många märken och ärligt tycker inte jag att de dyra är bäst! Lua´s kavat kängor är värdelösa för de är så svåra att stänga!Vi har mer problem att hitta skor som inte innehåller kromgarvat läder, men det är en annan femma!
    vad är det med kromgarvad läder? Nyfiken om det är nåt man ska undvika? =)
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-11-09 22:37:38 följande:
    Var den vägen vi åkte förra året oxå, via GBG.. men nu när jag tittade på hitta.se så visade de nån annan väg så jag blev lite osäker..  Hur länge gick ni där inne innan ni åkte hemåt? för ni var väl där till kl 07 va?
    Snabbaste vägen är över Gbg..men vi åker över jönköping, och värnamo... någon gång över skara, falköping, borås men det är för att vi har släkt efter vägen
    när åker du?
Svar på tråden Poppispinglorna 6