Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna 6

MiniMie skrev 2009-12-14 21:37:03 följande:
    haha.. tack tack!! Ska nog syna dej när vi ses i veckan ;) kanske kanske.. jag kan ana att du gått upp ett halvft gram!!
    mmm.. i promise u!
    Det har ja...svällda tarmar så maggen är redan utgående! Inte kul, men det lägger sig nog om nån vecka.
  • Michaela83

Nu kom Karro online.. ho får väl en chock..så här levande har inte tråden varit på flera månader.

• Michaela83
    tejp skrev 2009-12-14 21:48:52 följande:
    Här åker man för engångs skull och handlar en KVÄLL och då minsann ska man läsa ikapp typ 5 sidor i den annars stendöda tråden
    hihi..tänkte på att du skulle ha nå å göra ikväll

Nu ska ja sova..ha det gott alla.

((Nån som haft ingegerd jons som bm??))
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-12-14 21:53:35 följande:
    De va snällt tänkt Har aldrig hört talas om människan.Nu Mickis kommer du att få lov å ta vaccinet
    Var den som ja skulle komma till på inskrivning.. Vet heller ej vem det är?
    Tydligen var hon "erfaren" bla bla bla. Jaja...

NoNo, Inget vaccin åt mej!! :S Vill int ta dö på bebis heller..
  • Michaela83
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:55:09 följande:
    Vill int ta dö på bebis heller..
    OBS,
    Kan tolkas på olika vis..
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:56:00 följande:
    nix, aldrig hört talas om henne...jag har samma som dom andra ggrna...(rosmarie casselbrant) där av min inskrivning först i jan.. (hon verkar vara poppis) men vad gör de, man gör inte så mycke hos bm innan RUL allafall.. och de är de ju dax för snart ;)samma lika här.. sovdags.. Natti!!
    Jag fick inskrivn den 11 jan.. känns som om man kan det där nu ;)
  • Michaela83
    smarties skrev 2009-12-15 15:47:22 följande:
    Jag har! Ingegerd är toppen! :)
    Skönt att höra!
  • Michaela83
    smarties skrev 2009-12-15 20:43:20 följande:
    jag tror faktiskt mickis får en till tjej, o Linda får en till kille..hur är det oddsen är..ganska höga att man får en tredje av samma kön va?
    Mee too..
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-12-15 21:26:29 följande:
    vänta ska du få se på helvetet som komma skall när alla ska "hoppas att du får en kille denhär gången"...man blir tokig. Efter nio månader så ville jag dräpa varenda jävel som yttrade ett ord om en tjej! eller som när Moses var nyfödd och istället för Grattis vad roligt att ni fick en frisk kille! så var det "ska ni försöka en gång till sen?"
    Ärligt talat, blir det en tjej så är det enklare med kläder, namn whatever..
    Blir det en pojk får fadern sina drömmar besannade, men han har sagt att det är inte könet "han vill åt", utan en till bebis i sig!

Omgivningen får tjata bäst dom vill.. nu har ingen sagt nåt om pojkar men det är väl för att ingen vet om graviditeten än
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-17 19:17:36 följande:
    Häj hopp... nu var de tyst här inne igen ;)Vi har tagit helg här hemma nu.. Barnen är dagis-fria till 11 januari. Så hoppas snön vill ligga kvar så man hinner med lite ute-bus. A har iallafall fått inviga snön med en skoertur idag.. och Liten fick nöja sej med att åka lite bob. Men, de var han lika glad för. Helt frälst i snön fast han aldrig sett de förr... (för han kommer knappast ihåg hur de såg ut när han var 3mån) ;)
    lyckostar med jullov..
    Jag får inget jullov alls förutom 24dec-27dec pga nya jobbet..
    Barnen blir dock lediga 23/12-11/1...
    Leker gärna någon dag..
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-12-17 21:14:56 följande:
    jag är inte heller ledig så vidare mycket, men jag och Tuva har iaf vår utlandsresa att se framemot efter nyår *längar*
    Mmm...längtar till vår Egypten-resa med!!! :) sova, sola, äta och läsa
    Få se om Wilmi ska med eller inte, har bara betalat för mig och macke men tänkte ringa och höra om det går att boka med henne.
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-17 21:41:47 följande:
    ..tänkte.. är de många som är lediga framöver kanske vi kan ta en play date i snön..Pulka åkning och korvgrillning.. plattbacken, romme alpin eller nått?!?
    Jag är PÅ!
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-12-19 16:55:39 följande:
    piiip!oki då, det är jag.................
    mohahahahah!!!

En till gravvo ;)
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-22 15:20:39 följande:
    Kan man "frisk förklara" barnet när han inte kräkts på 11½ timmar?!
    Det tycker jag.. men håll er ändå inne tills dom obl. 36 h har gått! =)
  • Michaela83

någon här som mått superilla vid graviditet? NÄR gick det över?
    Jag mår sååå dåligt, kan inte äta nåt alls mer än marie-kex.. idag köpte jag postafen som jag ska ta imorgon bitti få se om´de hjälper.

• Michaela83

idag blir det postafen. tog ca halv9 och blir en i kväll samma tid..

• Michaela83
    lindi skrev 2009-12-29 19:20:09 följande:
    weeii idag har jag fått se en välmående och sprattlande liten bebis underbart när man varit sjuk så länge och oroar sig för att det inte ska vara som det ska! lika häftigt med ul varje gång. och skönt att veta att det bara är en, så stor som min mage blivit redan
    ¨
    Vad kul stumpan!!
  • Michaela83

jag är kluven... vill både och.
    De visar sig hur det blir.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

gott nytt år på er!

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna 6