Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna 6

MiniMie skrev 2009-11-25 22:21:18 följande:
    Funderar på att sälja den... eller.. ja, den ska nog säljas..om nån vill ha den.Men har fått förfrågan om liggdel passar..
    de är väl en 05a el 06?
    Har haft så mkt vagnar att ja blir helt snurrig..
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2009-11-25 21:43:44 följande:
    Skriver era barn önskelistor än??Xander är ju så himla kufig, skitsvårt att hitta just det han vill ha. T.ex: En "livsfarlig sopklo"..? Har ni sett några såna på sistone?? Förutom på Fågelmyra då, den ska ju gå att förvara inomhus helst i en liten låda så den inte syns mer än nödvändigt.
    wilma hade "skrivit" en hos mormor, dom hade kollat i leksakskataloger och skrivit.. Dock så stod det som första val "en dator"..hmm.. Dont think so!!
    På andra plats stod "pippisaker till elwira" Givmild!
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-11-25 21:12:45 följande:
    Kan du tänka dej att shoppa 3 saker åt mej som blev avglömda när vi var där? ;)
    Beror på vad... ;)
    Orkar inte springa runt med massvis med listor åt andra när jag själv har en låååång... men vad är det du ville ha?
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-11-26 08:13:32 följande:
    I sånt fall om du vill så är det två vita lampskärmar på ställning och ett fotoablum för 11,5 *15 foton.. de ligger rätt nära varandra ;)
    Okej, det kan ja fixa.
    hur ser lampskärmarna ut? :-S
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-04 23:26:49 följande:
    , OM det nu skulle bli fler barn nångång så ska jag köra UJ med liggdel så de så ;)
    meee tooo... :)
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-04 19:38:16 följande:
    Åååå igår träffade jag världens sötaste bebis.. gissa om man blev sugen på en själv... Nästan så man måste övertala karln ;)
    ÖVERTALA!!! ;)
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-12-14 11:56:53 följande:
    Blir det några som ska ut och äta? Jacob jobbar eftermiddag på tisdag, är det då det gäller fortfarande?Jag är fortfarande inte klar med julklapparna, på långa vägar :/ Har köpt klart till barnen, men har inte köpt nått till Jacob. Va ger man maken egentligen? ...Läget annars härinne då? Marit, blire nån bugga?
    Jag äter när som helst.. (är de imorgon el nästa tis??)

Jag vill köpa en liggdel till UJ i någon fin färg.. har någon nån på lager som är till salu?
    Nirna, har du din kvar?
  • Michaela83

jag får väl bli den första å bekänna då!! Eftersom alla andra är segisar.. mohoho..
    PREGGO..

• Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 20:24:01 följande:
    själv skulle jag gärna vilja ha en sån BLÅ som Nirnaeth, hade förr.. men då till tvillingvagnen!!
    va ska du med en sån till då? Har du nåt å dölja?
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 20:31:41 följande:
    hahaha.. tycker den skulle passa bra till mitt blå och grönrutiga tyg jag har på tvillingvagnen nu ;)
    mohoho.. Okej!
Svar på tråden Poppispinglorna 6