Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna 6

MiniMie skrev 2009-12-14 20:34:24 följande:
    sweet ;)
    Det blir det säkert!

Jag är sugen på en mossig liggdel..
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 20:38:45 följande:
    me too.. MEN, lär inskaffa en singel då. eller byta hela klädseln på tvillingvagnen kanske.. Hum.. kan bli dyrt de här.. ;)
    sälj, köp, sälj, köp..nu kommer vi kanske in i den karusellen igen?
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-14 21:07:34 följande:
    Broken tror jag om ingen annan har nått bättre förslag, häng på du med!!!
    följ med linda
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-14 21:06:59 följande:
    Nu hänger jag inte riktigt med.. Vill du ha en liggdel till dubbelvagnen men jag ska inte vara säker på om du är gravid eller inte? ;) Eller hur menar du? Å föresten ni gravida då (tar för givet att ni är två nu hahaa) när ska ni ha?? vad har ni för BF??
    Hmm... ny gravvo, i v6.. Bf 14 aug.. Förmodligen snitt 5-10 dgr tidigare.
    Ingen i släkten vet ännu, så om ni känner någon i min släkt så prata gärna inte om det Tänkte berätta i mitten av Januari...om det går att hålla sig så länge! Vill egentligen bara skriiiika ut att jag är gravid.
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-14 21:10:19 följande:
    Föresten en sån mindre UJ, vad heter de??? åå senil ju.. men den där nya modellen som kom förra året, har jämfört med UJn och det skilljer regält i storlek och ändå är det en riktig vagn.
    Hmm.. var det Elite? eller nåt?

Ja har lovat M att inte byta vagnar var och varannan vecka nu..och jag är ju väldigt nöjd med Ujn så tror vi blir att behålla den till bebin.
    M vill dock ha en emmaljunga som vanligt... Fast kanske dumt å diskutera sånt nu när man inte vet om det går vägen ens.. :-/
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:16:30 följande:
    swift verkar intressant.. men har hitta en moss med jag gillar.. Hum.. får väl se efter jul om man vari nog snäll, så tomten kommer med en massa pengar till mej ;)
    Hade jag varit dej hade jag köpt en vibe Snyggare syskonvagn får man leta efter!
    Martha skrev 2009-12-14 21:14:18 följande:
    Jasså är du oxå med barn? ;) Eller vet du nån mer som vi kan få veta? ;)
    Vet du vilka Sarah Arvidsson och Per Hörberg är? Dom väntar också en 3a..
    MÅNGA gravida nu
  • Michaela83
    znoozan skrev 2009-12-14 21:17:27 följande:
    [citat]
    GRATTIS =) åh vad mysigt! (jaaaa jag är avis)

Du har ju fortfarande chansen
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2009-12-14 21:16:56 följande:
    Oh hell no! Det tål att sägas igen, det kommer aldrig mer passera några barn genom min kropp. 2 st är mer än vad jag orkar med emellanåt..
    Mmm..ibland undrar jag om jag vet vad jag har gett mig in på framförallt när wira vaknar 04.30 och skriker att vi ska gå upp.
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-14 21:20:58 följande:
    Ja men det var det nån som sa.. visst är det av dom som Jenny på mitt jobb köpte sin lägenhet av?
    Ingen aning? =) Dom har iaf barn på täpp..
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:31:32 följande:
    humm.. S är segare än seg.. vi har vetat de här såååå länge nu... Men nej, bara hans mamma vet än så länge ;) Den enda av dom som inte har någon personlig åsikt att trycka på oss när hon fick veta... antar att de är därför han väntar.. men nu blir de till att skynda på de där.. innan man blir för FET för att gömma sej ;)
    Din tjockis
Svar på tråden Poppispinglorna 6