Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna 6

Martha skrev 2009-11-10 08:42:50 följande:
    Och ännu en ullareds fråga... HUR lång tid tog det för er att åka???
    ca 8 timmar
  • Michaela83

Futurum nobis est skrev 2009-11-10 11:58:40 följande:

Hejsan alla! Och tack för tipset om tråden Martha!Jag heter Nanna och har nyss flyttat till Borlänge med mina två barn, jag är uppvuxen här, men har bott borta i lite mer än fyra år. Nu söker jag någon som kanske har barn i samma åldrar och vill träffas någon gång De börjar förhoppningsvis på dagis i januari, men tills dess är det lite ensamt. Vi har varit på Myran en gång och det blir säkerligen fler, för där var det ju supermysigt! Tyra fyllde tre år i söndags och Eyvind blir två år i april Hoppas allt är bra med er alla!
    Välkommen tillbaka till stan!!
    Min äldsta dotter fyller 4 nästa vecka, och min yngsta är 2 år..

var i blge bor ni?
  • Michaela83

Min soon-to-be make får en all-inclusive resa till egypten tillsammans med MOI..
    Hoppas det blir uppskattat ;))

Barnen (vi..) önskar sig upplevelser av släkten, så hoppas inte på flera 30-tal paket i år !! Verkar va svårt att fatta för vissa att det inte är mängden som räknas.
    Hellre en dyr sak, än 20 "skitsaker".. Jaa, ja vet att man ska va tacksam men vi har tillräckligt på barnens rum och vill inte ha mer skräp!!!

Wilma ska nog få slalomskidor/pjäxor av samt nåt dataspel, och wiran en brio-dockvagn och en Findus-docka.

Släkten slutar vi köpa åt iår (för dom över 18år) vi köper en sak för 100:-, numrerar, drar en lott, och slänger i en säck sen får vi dra ett varsitt..

• Michaela83
    Martha skrev 2009-11-23 21:34:07 följande:
    Jag eller vi då har ett problem nu... VAD köper man till en 11aåring som har "allt" och inte behöver mer. har inga speciella intressen. Har köpt så mycket genom åren som hon knappt brytt sej om (burit in på rummet och lagt undan å sen aldrig rört igen
    Hmm..ska klura ut nåt..mm..

Ett sånt bio-biljett-paket med biljetter och snacksmeny?

Ica maxi/kvantum har prenumenationer på tjej/veckotidningar där man får välja valfri prem, för typ 150:- om jag inte missminner mig.

presentkort på kläder?
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-11-24 21:57:11 följande:
    har jag missat något eller?
    nepp!
    Ses i veckan?
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-11-25 09:36:49 följande:
    ja gärna, imorgon?
    ja det blir bra det. Bara wira är piggare, hon har feber igår/idag. men jag skickar ett sms ikväll hur det ser ut
    Fick du nå fint på födelsedagen då?
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-11-25 11:11:46 följande:
    ja gör så jag jag har fått mycket fint, lite av varje sådär. men fick också en biljett till winnerbäck i gävle nästa lördag av moster, ska bli jätteskoj att åka på!
    åååh, winnerbäck... vill så gärna gå! :-S
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-11-25 10:49:03 följande:
    Michaela när ska ni åka till Ullared?
    på fre
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-11-25 17:37:48 följande:
    gud va ni har planer och paket hela högen! Själv har jag mest panik!!
    vart ska ni fira julen? =)
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-11-25 20:24:55 följande:
    Ja säg det :S Har ingen aning än. Ni då?
    ingen aning faktiskt... det är det enda jag har lite ångest över.. hatar att hatta runt :(
Svar på tråden Poppispinglorna 6