Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Poppispinglorna 6

Michaela83 skrev 2009-12-14 17:53:29 följande:
    Jag äter när som helst.. (är de imorgon el nästa tis??) Jag vill köpa en liggdel till UJ i någon fin färg.. har någon nån på lager som är till salu? Nirna, har du din kvar?
    själv skulle jag gärna vilja ha en sån BLÅ som Nirnaeth, hade förr.. men då till tvillingvagnen!!
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 20:26:42 följande:
    va ska du med en sån till då? Har du nåt å dölja?
    hahaha.. tycker den skulle passa bra till mitt blå och grönrutiga tyg jag har på tvillingvagnen nu ;)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 20:32:28 följande:
    mohoho.. Okej!
    sweet ;)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 20:37:47 följande:
    Det blir det säkert! Jag är sugen på en mossig liggdel..
    me too..
    MEN, lär inskaffa en singel då. eller byta hela klädseln på tvillingvagnen kanske.. Hum.. kan bli dyrt de här.. ;)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 20:44:41 följande:
    sälj, köp, sälj, köp..nu kommer vi kanske in i den karusellen igen?
    Mohahahha.. ;)
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-12-14 20:43:42 följande:
    Hihi är det 2!!!! bebbar på G menar ni? ;) GRATTIS va skoj!!
    de ska man aldrig vara för säker på... här har man nog mest bara kommit på att de där med vagnarna var rätt skoj allafall.. ;) trotts alla omkostnader!

Skulle behöva nån bra vagn till T.. han börjar bli stor.. "bebisvagn" känns lite förbi.. en singel kanske ;) En vibe?! eller... hum.. en go?!?
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-12-14 21:02:03 följande:
    Föresten Michaela det är nästa tisdag som middagen är..
    ..vart ska ni äta?
  • MiniMie

swift verkar intressant.. men har hitta en moss med jag gillar..
    Hum.. får väl se efter jul om man vari nog snäll, så tomten kommer med en massa pengar till mej ;)

• MiniMie
    znoozan skrev 2009-12-14 21:17:27 följande:
    men vem ska åka i den då? ;)
    ...en liten alien kanske ;) mohahah..

Nej men allvarligt. Större delen av S familj vet inget ännu.. några, men lååångt ifrå alla. Själv har jag kvittrat och tvingat ur mej de till min familj, men än är de många kvar att berätta de för... så pleace, "råka" inte säga något om ni "räkar" läsa här... TACK!! Tror både dom och vi mår bättre av att säga de själva ;)

Har gått något längre än Mickis... BF får RUL avgöra.. =)
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-12-14 21:27:34 följande:
    Spännande.. :) När ska ni på ULet då? är det snart? Vet hur det där kan vara med att berätta, när vi väntade Havanna berättade jag för mina kompisar men Jens den segisen var sååå sen med det hela..
    humm.. S är segare än seg.. vi har vetat de här såååå länge nu... Men nej, bara hans mamma vet än så länge ;) Den enda av dom som inte har någon personlig åsikt att trycka på oss när hon fick veta... antar att de är därför han väntar.. men nu blir de till att skynda på de där.. innan man blir för FET för att gömma sej ;)
Svar på tråden Poppispinglorna 6