Inlägg från: MiniMie |Visa alla inlägg
  • MiniMie

Poppispinglorna 6

... har en svag aning om att de finns ytterligare här inne, som borde...eller innom snar framtid iallafall, kommer att "kliva ur garderoben" ;)

• MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:35:36 följande:
    Din tjockis
    haha.. tack tack!!
    Ska nog syna dej när vi ses i veckan ;) kanske kanske.. jag kan ana att du gått upp ett halvft gram!!
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:39:09 följande:
    Nu kom Karro online.. ho får väl en chock..så här levande har inte tråden varit på flera månader.
    De är tur vi kan lyxa till tillvaron ibland mickis ;)
  • MiniMie
    tejp skrev 2009-12-14 21:48:52 följande:
    men det går gott och väl att dölja till vecka 22-24 nån gång Härligt att ni har outat er tjejer, började ju bli drygt att tiga skämtåsido. Här åker man för engångs skull och handlar en KVÄLL och då minsann ska man läsa ikapp typ 5 sidor i den annars stendöda tråden
    mohahhaha.. ;)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:51:52 följande:
    hihi..tänkte på att du skulle ha nå å göra ikväll Nu ska ja sova..ha det gott alla. ((Nån som haft ingegerd jons som bm??))
    nix, aldrig hört talas om henne...

jag har samma som dom andra ggrna...(rosmarie casselbrant) där av min inskrivning först i jan.. (hon verkar vara poppis) men vad gör de, man gör inte så mycke hos bm innan RUL allafall.. och de är de ju dax för snart ;)

samma lika här.. sovdags.. Natti!!
  • MiniMie

Tejp/Mickis: jag är inte heller vaccinerad.... kom jag på nu.... ;)

• MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:57:17 följande:
    Jag fick inskrivn den 11 jan.. känns som om man kan det där nu ;)
    då har vi nästan samtidigt ;)
  • MiniMie
    tejp skrev 2009-12-14 21:58:34 följande:
    va heter hon bm på blge sjukhus som ser lite utländsk ut och har kort hår, ev lite blekt? Vet nån? Hon är lite bred.
    ??!??! ;)
  • MiniMie

Nu har Albin klätt våran julgran... (för er som missat de på fb) ;)
    Införde förra året att Lucia var en bra tidpunkt för detta.. men, de har inte hunnits med. Men idag så....

Nu kliar de i mammans fingrar.. kulorna hänger inte riktigt så som jag tänkte mej i min vission av våran "årets julgran".. Men..barnet är nöjd så jag antar att jag också ska vara de. *barnens högtid* eller?! ;)
    Försökte flytta nån gula som hängde på samma gren.. men, höga protester omedelbart, "mammmmaaa, JAG skulle ju göra de här sa vi ju"... *sorry*

jaja.. nu står den där.. och väntar på att tomten ska bryta sej in genom dörr elelr fönster för skorsten har vi ju inte..och sedan lämna några riktigt fina klappar under granen åt oss ;);)

• MiniMie
    Nirnaeth skrev 2009-12-15 18:09:22 följande:
    Hehe, jag anade att det skulle bli så här hemma också, så jag köpte en liten gran åt X och A, som dom fick klä själva. Sen gav dom fan i "min" Vi kom överens om att jag lät bli deras, om dom lät bli min. Och tro inte att dom glömmer det..! Jag gjorde misstaget att sätta i lite glitter i deras gran, och därmed bröt jag överenskommelsen, så som straff stal dom några kulor ur "min" gran. Jäkla ungar
    HAHAHHAHA... *asg*

jag får prova de där till nästa år!!!
Svar på tråden Poppispinglorna 6