Poppispinglorna 6
Kan man "frisk förklara" barnet när han inte kräkts på 11½ timmar?!
Kan man "frisk förklara" barnet när han inte kräkts på 11½ timmar?!
..tänker ni som var ut och åt igår, inte skvallra om hur äckligt gott och snuskigt trevligt ni hade de..för oss som inte var med?!?
...har inte alls mått dåligt med dom andra två. Så vill verkligen itne behöva göra de den här ggn när jag verkligen ska njuta maximalt.. blir ju inte så lätt om man ska må skit hela tiden..
...jag har en grej som aldrig verkar förändras under mina grav. NÄSTÄPPA.. konstant, från dag 1 ända till bebis är ute... är konstant beroende av nässpray!!
dock varierar sötsuget, massa sug med a..allt flott och snask var älkommet. De var fredag-lördag varje dag ;)
Nästan inget sug med T och den här ggn vill jag hellst gärna bara ha massa surt.. i godis väg, annars frukt, frukt och frukt...
en enda sak som inte slutar varriera i mat/dryckes väg.. är cola. Gärna en busk cola med massor av IS i ett stort glas, eller sån äckel cola man får på typ Mcd...automat cola ;) *galet*
?!?hjälp?!?
har för snart 2månader!! sedan.. varit in på babyproffsen på kupolen och beställt en sketen brom till våran tvillingvagn. Tänkte att de vore bra om de satt en på när vi ska sälja den. Verkar ju vara omöjligt att få tag i nån vettig liggdel till den i vilket fall och de känns som de blir för dyrt om jag måste köpa både klädsel och liggdel.. Finns ju billigare tvillingvagnar.. allternativft att vi köper en annan tvillingvagn som redan har en liggdel till.. *alla tips mottages angåendedetta i-landsproblem*
Ska iallafall behålla emmaljunga 360:in.. love it. Men även köpa en uj singel tror jag.. Så småningom byta uj-tvilling mot en vibe.. när bebis kan sitta och inte behöver ligga hela tiden...
till sak.. vad tror ni om att höra av mej till falun iställe?! Ni som har koll. Har dom bättre koll i falun? tror ni dom har samma leverantör?
I blge har dom noll koll på varen priser modeller eller leveranstid. Dom säger varje vecka att "den borde kommanästa vecka, vi ringer. Och.. när den väl kommer.. måste jag köpa den då?!? Jag har ju inte bokstavligt sagt att jag ville beställa en, utan jag ville veta vad den kostade...så dom beställde hem den.
*förvirrad* och som sagt... vilka i-landsproblem man kan ha!!!!
..är bara in en snabbis för att önska er alla ett..GOTT NYTT ÅR!!
min farmor dog vid 3 inatt.. så jag är på väg och ska vaka hos henne, ta ett sista farväl. December är verkligen inte våran månad.. -02 dog min farfar.. och -03 min morfar, båda bara några dagar innan julafton och iår detta.
Förra året dog även S farmor.. så varje år verkar avslutas i sorg för oss.. Hoppas att de ska bli anorlunda för varje år som gått.. men.. kan inte låta bli att undrar vems tur de är nästa år?!?!
Kramar till er och hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande, passa er för smällarna och raketerna så ingen olycka händer.. ;)