• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Rumpfixering
  • plast killen

nää rumpan e en nöd utgång inte ingång..... för mitt tycke

• Anonym

Jodå,min kille är likadan. Men han gillar även om jag för in ett i honom,blir helt i extas då ;)

• Anonym (C)

Min man är rumpfixerad på ett annat sätt, han tittar på rumor istället för t ex bröst.
    Vet inte om du menade ett sådant rumpintresse också.

• plast killen

har aldrig intresserat mig för rumpor förr,men så för en månad sen såg jag en bild på den perfekta rumpan... oj oj oj då fick jag smak för de åxå (men inte anal fixering) bara själva formen på rumpan

• pappa pelle

Jag är kille och kan bara säga att jag är helt tokig i min frus rumpa, vi har inte haft analsex ännu eftersom frun är lite tveksam tillaatt få in kuken där.Däremot så gillar hon att jag stoppar in våran analstav, samt så vill hon gärna bli slickad och bli pullad med ett finger i rumpan, med detta vill jag säga att jag är helt tokig i hennes rumpa.................

• redneck girl

min gubbe gillar min rumpa;) och jag gillar hans;)

• Anonym (Gillar!)

Det här ni pratar om är jätteskönt, vi har provat. Har oxå hört mycket negativt här omkring, men om man använder mycket glid och det känns bra kan väl ett finger inte skada? Jag var helt no-no först, men det var gött

• Anonym (Rumpfixering)

Haha jag vet vad dem flesta av er pratar om.
    Nej han är allmänt fixerad vid rumpor. Han vill hellre få lite snuskmms med bilder på min rumpa än någon annan kroppsdel.
    Men för min del är det helt okej, så länge vi båda njuter av det så :)

• Vassandra

Anonym (Rumpfixering) skrev 2009-10-05 08:49:19 följande:

Någon annan som har en rumpfixerad kille?
    Ja, de flesta killar jag varit med har varit väldigt intresserade av en snygg häck. Även om killar kanske normalt anses vara väldigt bröstfixerade så finns det flertalet killar som är besatta av rumpor, eller som prioriterar en snygg sådan framför snygga bröst.
  • Anonym

Min kille är galen i min rumpa, precis som alla mina tidigare killar. Får ofta komplimanger för den, både från män och kvinnor.

Svar på tråden Rumpfixering