-
-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Rumpfixering
-
Min man är också mer rumpfixerad än tuttfixerad. I alla lägen.
-
mmm, rumpor. det kan vattnas i munnen på mig när jag ser en fin rumpa på stan...
helt klart mer prioriterat än bröst :) -
Man skulle nog kunna säga att jag är en ganska så stjärtfixerad kille ;)
-
intressant grabbar. så om ni MÅSTE välja mellan titts och butt så blir de rumpa då eller? hur ser en "perfekt" rumpa ut då?
-
fan jag måste väl erkänna, jag är mer rumpfixerad än bröstfixerad.. OJOJOJ detta va svårt att erkänna *blink*
-
vadå,de finns väl män med tuttar med? manboobsregnbågspappan skrev 2009-10-10 05:43:02 följande:fan jag måste väl erkänna, jag är mer rumpfixerad än bröstfixerad.. OJOJOJ detta va svårt att erkänna *blink*
-
Japp, min sambo älskar min rumpa och har sagt att han är betydligt mer rumpfixerad än bröstfixerad. Han älskar att sticka upp ett finger på mig där bak, och jag älskar det också!
-
www.dumbbellsweights.com/wp-content/uploads/2010/12/arnold-schwarzenegger-oak-chest-muscles.jpgAnonym (hmmmmQ) skrev 2009-10-10 12:43:53 följande:vadå,de finns väl män med tuttar med? manboobs
Det ser ut som 2 bubblor han har på bröstet. -
Väljer nog rumpan för titsen. Sedan följer ofta bonusar med den snygga häcken, som lår och mage, höfterna
-
Älskar också rumpor - älskar att slicka min frus mus och stjärt när vi gör 69:an, hon ovanpå