-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Rumpfixering
-
Är så otroligt sexigt med tajta skinn- eller lack-leggings På en snygg rumpa.
Har en sambo som brukar ha det rätt ofta och det är väldigt svårt att hålla sig från henne då. Hon säger även att hon märker hur andra killar tittar och ger henne uppmärksamhet när hon har det. -
Gör det någonting, ha ha ha haCleoX skrev 2023-06-14 09:23:40 följande:
Killar är VÄLDIGT fixerade på rumpan, det börjar med smekande händer och sen dröjer det inte länge förrän nyfikna fingrar, ivriga tungor och styva kukar hittar dit, haha.
-
Jag tänder på kvinnors rumpor, men gillar inte analsex. Äckligt att stoppa in den i samma hål som de bajsar med. Men en kvinnorumpa är ändå upphetsande, och desto mer beroende på hur hon rör sig.
Jag minns när jag var på Jönköpings buss/ tågstation för flera år sen, hur en lång kvinna med fina former gick framför mig, plötsligt började hon vicka med rumpan på ett väldigt sexigt sätt, som att hon anade att jag spanade in henne.
Jag var tvungen att titta bort för att inte bli för upphetsad. -
Idag såg jag tre tjejers rumpor då de hade string-bikini. Det tyckte jag om att få se.
-
Är det inte någon åldersgräns på forumet??Anonym (Upphetsning) skrev 2023-06-22 18:39:48 följande:
Jag tänder på kvinnors rumpor, men gillar inte analsex. Äckligt att stoppa in den i samma hål som de bajsar med. Men en kvinnorumpa är ändå upphetsande, och desto mer beroende på hur hon rör sig.
Jag minns när jag var på Jönköpings buss/ tågstation för flera år sen, hur en lång kvinna med fina former gick framför mig, plötsligt började hon vicka med rumpan på ett väldigt sexigt sätt, som att hon anade att jag spanade in henne.
Jag var tvungen att titta bort för att inte bli för upphetsad.
-
Har varit med både rump- och tuttkillar.
Rumpkillar älskar ju inga trosor under kjolen. Vill se allt när de knullar en bakifrån.
Medan en tuttkille vill knulla en mellan brösten.
Just nu är jag med en som gillar både rumpa och tittar. -
Jag uppskattar min frus rumpa otroligt mycket. i Synnerhet när hon klär upp sig i ett par fina string!
-
Min kille gillar putrumpor
-
Det är finfint? Men dom ska framförallt puta utåt/lite uppåt, med hjälp av muskler. Inte åt alla håll och nedåt som det blir av övervikt.Anonym (Flickvän) skrev 2023-07-01 14:08:57 följande:
Min kille gillar putrumpor
-
Jag har fått min putrumpa genom träning och jag är dessutom ganska slankAnonym (Mx) skrev 2023-07-01 14:11:29 följande:Det är finfint? Men dom ska framförallt puta utåt/lite uppåt, med hjälp av muskler. Inte åt alla håll och nedåt som det blir av övervikt.