• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Rumpfixering
  • Anonym (Art)
    Anonym (Flickvän) skrev 2023-07-02 10:29:04 följande:
    Nästan alla killar tittar nog på en fin rumpa 
    Tittar på konst gör vi ju såklart, men man ska aldrig stirra och blänga. Fina rumpor är vackert.
  • Anonym (Lillis)

Jag har aldrig fattat killars rumpintresse. Blir ni kåta av att se en rumpa eller är det bara formen ni beundrar?

• Anonym (Art)
    Anonym (Lillis) skrev 2023-07-02 13:54:08 följande:

Jag har aldrig fattat killars rumpintresse. Blir ni kåta av att se en rumpa eller är det bara formen ni beundrar?

De är vackra med fina former och ger ett gott välbefinnande, det är ju lite så vi är skapta också att gilla de, för att göra er fertila.
  • Anonym (Engelska)

Just like a special woman butt.
    To slap it, to touch it, to care for it, to lick it. To watch. 

my wife?s make me come to heaven. 

• Anonym (Flickvän)
    Anonym (Art) skrev 2023-07-02 10:54:13 följande:
    Tittar på konst gör vi ju såklart, men man ska aldrig stirra och blänga. Fina rumpor är vackert.
    Fast det finns ju killar som blänger 
  • Anonym (Art)
    Anonym (Flickvän) skrev 2023-07-02 20:20:57 följande:
    Fast det finns ju killar som blänger 
    Det finns folk av alla slag, såklart det finns respektlösa, idioter och psykfall mfl. men för det är inte alla det.
  • Anonym (Petra)
    Anonym (Art) skrev 2023-07-02 20:32:25 följande:
    Det finns folk av alla slag, såklart det finns respektlösa, idioter och psykfall mfl. men för det är inte alla det.
    Jag blir både lite stolt och generad om jag ser att en kille kikar lite extra på min rumpa eller brösten! Men också samtidigt lite glad. 
  • Anonym (Art)
    Anonym (Petra) skrev 2023-12-05 18:19:27 följande:
    Jag blir både lite stolt och generad om jag ser att en kille kikar lite extra på min rumpa eller brösten! Men också samtidigt lite glad. 
    Ja de är ju så vackra Oskyldig
  • Meddelande borttaget
  • Samsam111

Jab blir bara mer och mer attraherad av min frus rumpa för varje år som går!

Svar på tråden Rumpfixering