Meddelande borttaget
-
-
Svar på tråden Rumpfixering
-
Tittar på konst gör vi ju såklart, men man ska aldrig stirra och blänga. Fina rumpor är vackert.Anonym (Flickvän) skrev 2023-07-02 10:29:04 följande:Nästan alla killar tittar nog på en fin rumpa -
Jag har aldrig fattat killars rumpintresse. Blir ni kåta av att se en rumpa eller är det bara formen ni beundrar?
-
De är vackra med fina former och ger ett gott välbefinnande, det är ju lite så vi är skapta också att gilla de, för att göra er fertila.Anonym (Lillis) skrev 2023-07-02 13:54:08 följande:Jag har aldrig fattat killars rumpintresse. Blir ni kåta av att se en rumpa eller är det bara formen ni beundrar?
-
Just like a special woman butt.
To slap it, to touch it, to care for it, to lick it. To watch.
my wife?s make me come to heaven.
-
Fast det finns ju killar som blängerAnonym (Art) skrev 2023-07-02 10:54:13 följande:Tittar på konst gör vi ju såklart, men man ska aldrig stirra och blänga. Fina rumpor är vackert. -
Det finns folk av alla slag, såklart det finns respektlösa, idioter och psykfall mfl. men för det är inte alla det.Anonym (Flickvän) skrev 2023-07-02 20:20:57 följande:Fast det finns ju killar som blänger -
Jag blir både lite stolt och generad om jag ser att en kille kikar lite extra på min rumpa eller brösten! Men också samtidigt lite glad.Anonym (Art) skrev 2023-07-02 20:32:25 följande:Det finns folk av alla slag, såklart det finns respektlösa, idioter och psykfall mfl. men för det är inte alla det. -
Ja de är ju så vackraAnonym (Petra) skrev 2023-12-05 18:19:27 följande:Jag blir både lite stolt och generad om jag ser att en kille kikar lite extra på min rumpa eller brösten! Men också samtidigt lite glad.
-
Meddelande borttaget -
Jab blir bara mer och mer attraherad av min frus rumpa för varje år som går!