-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Rumpfixering
-
Var ut på lunchen nyss och gick en liten sväng i solen.
Hade förmånen att hamna bakom en kvinna i ca 45 årsåldern som villigt visade upp sin vackra feminina bakdel i kort top, ett par cykelbyxor i svart och en trevlig stringtrosa som avtecknade sig under cykelbyxorna.
Underbart helt enkelt! -
Hon klädde sig inte så för att visa upp sig.Anonym (Nyfiken) skrev 2023-06-14 13:08:13 följande:
Var ut på lunchen nyss och gick en liten sväng i solen.
Hade förmånen att hamna bakom en kvinna i ca 45 årsåldern som villigt visade upp sin vackra feminina bakdel i kort top, ett par cykelbyxor i svart och en trevlig stringtrosa som avtecknade sig under cykelbyxorna.
Underbart helt enkelt!
-
Säkert snygg ändå!Anonym (Delad) skrev 2023-06-14 13:09:44 följande:Hon klädde sig inte så för att visa upp sig.
-
Kvinnor klär sig ofta snyggt för att känna sig fina.Anonym (Anders) skrev 2023-06-14 13:17:25 följande:Säkert snygg ändå!
-
Det vet väl varken du eller jag orsaken till varför hon klädde sig så, det kan väl bara hon svara på.Anonym (Delad) skrev 2023-06-14 13:09:44 följande:Hon klädde sig inte så för att visa upp sig.
Absolut kan det vara så att valde outfit av en rad olika orsaker som inte alls handlar om att visa upp sig.
Självklart ska hon göra sina klädval utifrån hennes egna premisser och ingen annans.
Självklart hoppas jag också att hon är medveten om vilka signaler hon sänder ut genom att exponera sig på det sätt som hon valde. Jag tyckte bara det var trevligt!
Jag njöt av att se hennes vackra rumpa och så länge jag gör det på ett respektfullt och diskret sätt så det inte stör henne på något sätt ser jag inget problem med att jag får njuta av det jag såg. -
Win Win för allaAnonym (Nyfiken) skrev 2023-06-14 13:36:13 följande:Det vet väl varken du eller jag orsaken till varför hon klädde sig så, det kan väl bara hon svara på.
Absolut kan det vara så att valde outfit av en rad olika orsaker som inte alls handlar om att visa upp sig.
Självklart ska hon göra sina klädval utifrån hennes egna premisser och ingen annans.
Självklart hoppas jag också att hon är medveten om vilka signaler hon sänder ut genom att exponera sig på det sätt som hon valde. Jag tyckte bara det var trevligt!
Jag njöt av att se hennes vackra rumpa och så länge jag gör det på ett respektfullt och diskret sätt så det inte stör henne på något sätt ser jag inget problem med att jag får njuta av det jag såg. -
Majoriteten kvinnor säger det i alla fall.Anonym (Nyfiken) skrev 2023-06-14 13:36:13 följande:Det vet väl varken du eller jag orsaken till varför hon klädde sig så, det kan väl bara hon svara på.
Ja, för att kvinnor säger en sak men menar en annan har väl aldrig förekommit i världshistorien..Anonym (Delad) skrev 2023-06-14 13:41:51 följande:Majoriteten kvinnor säger det i alla fall.
-
Min man älskar rumpor. Nu testade vi analsex för första gången och han tyckte det var avtändande haha :). Aldrig mer analsex för hans del tydligen.
-
Jag är nog att beteckna som rumpfixerad, ja.
Den är härlig att se på, ta på, smeka, massera, kyssa, smiska...
Sedan har vi förstås alla former av anal stimulans, allt ifrån att massera på utsidan till full penetration med min kuk. Jag älskar ge henne av allt det.