-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Rumpfixering
-
Jag är en rumpfixerad kille. Kan inte få nog av att se fina rumpor. Jag gillar min egen rumpa också. Börjat med squats och jag gillar hur rumpan känns. Känner mig sensuell och vill känna andras händer på den. Både män och kvinnor.
-
Jag älskar att titta på mäns rumpor på jobbet men jag kikar bara lite diskret så att det inte syns. Jag känner ofta på min egen rumpa också, Det är en mysig grej som händer spontant utan att jag ens tänker på det. Jag känner efter så att den är fast liksom. Det sker flera gånger om dagen. Jag är gift med en kvinna men kan inte låta bli att fascineras av mäns rumpor inklusive min egen. Älskar rumpor.
-
Blir ibland alldeles till mig i kallingarna när jag ser vissa kvinnor med tighta jeans (ja, jag är väl lite jeansfetischist), men förstår inte alls det nya modet med pumpade rumpor som får dem att se onaturliga ut.
De ska vara just naturligt formade, lite häng skadar inte. -
Håller med. En bra format rumpa är skön.
Nu är det sommar och ofta syns härliga ramper när en kvinna har snygga kläder på sig. Ska vara ärlig. Kan inte låta bli att titta, och i min fantasi tänker på vilka trosor hon har på sig, om någon als?
Tror ibland ni kvinnor vet om det?..
Min sambo har den härligaste, och den må ha smisk ibland -
Är man. Tycker att en kvinnas rumpa iklädd riktigt tight sittande träningstights är bland det sexigaste som finns.
Även tunna kjolar som sitter tight över rumpan är otroligt sensuellt och upphetsande.
Ni som väljer att bära kroppsnära jeansleggings eller stretch jeans och korta toppar som exponerar rumpans form, tack för att ni finns och låter oss som tycker det är läckert få förmånen att beundra era underbara rumpor.
Vältränade rumpor är det mest sensuella som finns helt enkelt -
Om man har en snygg och vältränad rumpa är det ett kvitto på att kroppen som helhet är riktigt bra. Det går liksom inte att fuska på samma sätt som med tuttar.
Friidrottande kvinnor har ofta gudomliga rumpor. -
Jag håller med dig helt och hållet.Anonym (Mx) skrev 2023-06-14 06:53:15 följande:
Om man har en snygg och vältränad rumpa är det ett kvitto på att kroppen som helhet är riktigt bra. Det går liksom inte att fuska på samma sätt som med tuttar.
Friidrottande kvinnor har ofta gudomliga rumpor.
Det är också avgörande betydelse hur proportionerna är gentemot kroppens övriga former men just kontrasten mellan den runda fasta rumpan och midjans insvängning som skapar svanken och höfternas markering är magisk!!
Också hållningen gör oerhört mycket för det visuella intrycket.
Och till er som nu suckar och känner att det där är ju kört för mig. Tänk inte så.
Träning av kroppen inklusive rumpan också då så klart gör verkligen mycket stor skillnad.
Så våga exponera din rumpa, ju tightare plagg du väljer desto bättre, du kommer göra mången beundrare lycklig... -
Killar är VÄLDIGT fixerade på rumpan, det börjar med smekande händer och sen dröjer det inte länge förrän nyfikna fingrar, ivriga tungor och styva kukar hittar dit, haha.
-
Hoppas att det ser ut så i Himmelriket. Rumpformade moln. Änglar med blottade rumpor. Blommor som ser ut som rumpor. Glass i bägare, 2 kulor så det ser ut som en rumpa. Obligatoriska squats ett par ggr i veckan. Massören erbjuder endast rumpmassage.CleoX skrev 2023-06-14 09:23:40 följande:
Killar är VÄLDIGT fixerade på rumpan, det börjar med smekande händer och sen dröjer det inte länge förrän nyfikna fingrar, ivriga tungor och styva kukar hittar dit, haha.
-
Rumpan är ju som en stark lysfyr för oss, vi måste dit!CleoX skrev 2023-06-14 09:23:40 följande: