Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Haha min busunge som brukar hålla sig vaken tills midnatt gick precis självmant o la sig, för att imorgon skulle komma snabbare
    "bus ska sitta i andra stolen, så ska vi äta kex o dricka"  - så där ser Maia fram emot bilfärden
    Hon var med mig o köpte MER o Tom&Jerry-kex o sen monterade vi den andra stolen, hon blev helt sjövild o arg när jag sa att vi skulle hämta bus som skulle sitta där, för vart skulle Felicia sitta då??? Det tog ett tag att förklara HUR bus kunde följa med o inte Felicia Maia ser liksom dom två som att de alltid hänger ihop

• Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-10-12 21:48:33 följande:
    Om det visar sig att Pedro inte passar i den gröna har du en spekulant här när du vet könet imorgon ...
    Haha nääää du! Den är så unisex som den kan bli {#lang_emotions_heart} däremot den rosa blir nog svår att få sambon att gå med på att en pojk kan ha
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2009-10-12 22:07:43 följande:
    Hi hi sååå spännande! Jag vill veta könet allra först!! *åberopar vän-förmån*
    tja du o butte får väl veta samtidigt när vi kommer tillbaka
  • Zvartaliljan
    Everlonn skrev 2009-10-12 22:13:38 följande:
    Näää du får minsann viska det till mig först Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och vaken när ni kommer! Vi syns imorgon!
    ja vi ses Ska också hoppa i säng snart
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2009-10-12 22:29:57 följande:
    Äh, du fixar inte unisex iaf din lilla flick-toka Hälsa Pedro imorgon när han vinkar
    Jo men den är ju grön så då passar den absolut både och Använder ju supermycket grönt på Maia så det ska väl nästa tös kunna ha också
  • Zvartaliljan
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:30:41 följande:
    Vad jag fattar det så får jag det inte får man ens göra så som säljare bara för att dom inte har bodysuits på rea i lillens storlek bara anta att jag ska lägga mellanskildnaden och få en från höstens kollektion? 2 gångers användning och det blir sådär ..
    nej det får dom INTE! Du har reklamationsrätt ändå, du borde få pengarna tillgodo för något annat.
  • Zvartaliljan
    MammatillO skrev 2009-10-12 22:35:59 följande:
    Hon trodde som sagt inte att reklamationen skulle ens gå igenom , jag blir galen !!! Zvartaliljan skrev 2009-10-12 22:33:25 följande:
    Nä inte mot Molo, men hon har en skyldighet mot dig som kund ändå. Även om hon bara har 6 månaders reklamationsrätt från inköpsdatum till Molo så det säkert är för sent att reklamera till dom så ändrar det inte något för dig. Du har din reklamationsrätt enligt lag, även om du köpt den på rea. Om det inte var så att den var nedsatt pga 2:ahandssortering eller dylikt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15