Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:06:54 följande:
    Söt du e då Nja... Livet har varit roligare kan man säga... Förutom mitt avskyvärda X så uppdagades mitt i vår bostadsförsäljning en hemsk sak.. Förra ägarna har ett lån kvar med denna lägenhet som säkerhet, dom själva är överbelånade och kan inte betala.. Kortfattat har vi hamnat i en ekonomisk kris då vi äger bostaden, så vi har fått en skuld på en halv miljon kronor som inte är vår, vi får inte sälja bostaden, vi sitter helt låsta... Helt fruktansvärt och vi jobbar på med skuldfrågan dagarna i ända..
    {#lang_emotions_surprised}

• Zvartaliljan
    LitenBlomma skrev 2009-10-11 20:32:28 följande:
    Har ammat Ida... Är det en liten tjej i magen?
    Det får jag veta på tisdag men jag är ganska säker på det...annars har jag både overall i 74 o jacka i 68 att sälja
  • Zvartaliljan
    LitenBlomma skrev 2009-10-11 20:39:51 följande:
    Åh vad spännande!! Jag tänkte slänga ut den på T ikväll, då vet jag vem jag kan köpa ny av
    men vad ska du ut med den på t för, onödigt o ge dom del av kakan Jag vill ju ha den
  • Zvartaliljan
    LitenBlomma skrev 2009-10-11 20:46:05 följande:
    Är den inte svår att få tag på då...borde jag inte ge fler chansen på T
    Inte om du vill byta till min 74 Men annars får du slänga ut den så får jag försöka att inte missa den...har en förmåga att glömma bort auktioner jag verkligen vill ha nu, missat jättemycket fint
  • Zvartaliljan

Hej hej

Butte - om jag tar med mig dinosuiten imorgon, kan du slakta den åt mig då {#lang_emotions_dreamer} Alltså inte så du behöver sy den precis imorgon utan det kan du göra när du har tid senare Tänkte bara att Maia skulle bli så lycklig över en dinomössa {#lang_emotions_sunny}

Vad bör hon ha för ytterkläder med sig? Ska vi vara ute o leka nåt eller håller vi oss inne??

Åhh vad jag längtar tills imorgon

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-12 11:10:16 följande:
    toppen TACK vill du ha dom kontant eller ska jag föra över?
    ta vad som är enklast för dig, för mig kvittar det

Tänkte ställa mig o baka lite bröd av kroppkakespadet som blev kvar igår, låter det gott till fikat imorgon? {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15