Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 11:13:57 följande:
    Men OJ att inte den gick vidare Mycket finare än flera av bidragen i finalen!!
    Vilka som gick vidare avgjordes via bilddueller och de som vann flest bilddueller gick vidare till final...men man orkade ju inte hålla på o rösta bland typ 200 bilder, mina egna dök ändå aldrig upp. Det var uruselt system även då...jag blev jätteförvånad när jag såg att jag gått vidare! Och med DEN dessutom...jag (eller ja sambon ritade faktiskt, efter mina direktiv ) gjorde mycket finare kan jag säga...
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:20:16 följande:
    Åhhh nej jag var ju ute efter en jacka som tål lek Och den var ju såååååå himla snygg. De är ju rätt mycket på dagis numera så det är inte lönt att köpa om de inte tål dagis. Du har ju bra pejl på jackor, har du några anrda förslag??? Gärna lite okej priser med
    tja jag har en Caretec-jacka till Maia på dagis. Hade hon hela förra vintern med och den är fortfarande som ny Sen gillar jag ju M.A.T och Ida.T men de är ju lite dyrare...caretec-jackan köpte jag på T med tillhörande byxor för en femhundring
    Didrikson kanske? skurk-kids har ju 50%
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-09 12:43:56 följande:
    Liljan: Fin shopping! Är himlans avis på kängorna!!
    Tack Har ett par liknande Timberland-kängor i rosa också Ska nog inte räkna Maias skor {#lang_emotions_embarassed}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-09 12:48:42 följande:
    Ja de har jag nog sett. Gillar den stilen på kängor! Har hon mycket skor också?! Hon har mycke av allt den tösen då. Det är så kul att handla skor, tycker jag. Brukar säga att det är tur vi har många barn så att man får lov att shoppa till många. Nu behöver vi vinterskor till de större barnen och det är mycket svårare än till de små.
    nää hon har faktiskt väldigt lite tröjor, t-shirts och byxor Här existerar ju liksom mest klänningar o leggings
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-09 12:50:44 följande:
    fiiina inköp du glömmer inte ts va
    Nä jag ska ta det sen när jag har pengar att betala mina anmodningar på det jag budat hem...de kan se om jag varit online o danskorna blir så sura om du typ inte betalar 10 min. efter anmodningen kommit
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2009-10-09 14:17:11 följande:
    ååå vilka fina kängor och filten.....den är nog sån som måste kännas för att bli helt såld tror jag.....kan tänka mig att den är jättegosig babykläderna var ju urgulliga....blir sugen på bäbis nu ju....speciellt när jag fått sparken så kan jag lika väl gå hemma med bäbis istället men gubben har nog inte riktigt samma åsikt som mig
    Du får få honom på andra tankar
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-10-09 14:32:33 följande:
    tack!! smultron nuuuu är den i bildis
    Åhh vad fin isabel blev i klänningen! Kom nu ihåg vart den ska hamna sen och hittar du en i 98/104 innan så säger du till mig! Skitfin ju
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-09 15:12:22 följande:
    GRATTIS på din dag ISABEL!! Liljan: Sitter och funderar.. Hur tvättar man den fina filten?? Tror aldrig jag har haft något plagg i *det där vad det nu heter och stavas*
    Cashmere eller Kashmir eller jag vet inte Tål tvätt på 30 grader Har haft massor med cashmereplagg från katvig och de har tålt mååånga tvättar o är fortfarande jättefina Tycker det är jättesynd att Katvig inte gjort mer kläder i kashmir
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15