Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-22 21:15:50 följande:
    Förmodligen för små har jag förstått nu, för 399:- på T.
    för små??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-22 21:19:26 följande:
    Ja, det är storlek 92 på dem och då tänkte jag att de måste ju passa. Men jag köte dem av Smilla och hennes tjej är 91 cm. Neah är 93...   Äh, jag SKA tråckla på henne dem.
    åhh jahaaa
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-22 21:28:11 följande:
    just ja till tjej kom ettt så fint  print med blomor på ljus å härligt=).. blev så förälskad i den så ni som har tjejer kommer nog definitvt fastna för den =)tejja : jobbigt... men hur är hänslena i stl?? brukar dem inte var stora lr?
    åhh vad fint det låter!! vill att det ska komma nuuuuuuuuuuuuu
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-11-22 21:31:30 följande:
    när börjar första nya komma??
    i slutet på nov har jag hört hoppas på det {#lang_emotions_tongue_out}
    Greksmurfen skrev 2009-11-22 21:33:39 följande:
    jo när jag såg dem var ja så förälskad i dem=).... tro de skulle sita fin fint på tjejen din=).. nu såg ja ju den i suit men den ska koma i allt=)... hon i vår lokala afär sa att de ska få in lite nu i dec =P..... dregel....inte för att jag tror att jag gynnar dem snålrävarna=P....på tal om rävar ingen som vill låna mn lille räv... han är en redig nattuggla vägrar sova utan springer omkring överallt =P......tips å få han sova i sin egna säng med mottages tacksamt ...
    åhh sa hon att det skulle komma i dec?? gahh jag har hört november.. gahh hoppas det kommer snart
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-22 21:49:39 följande:
    Allt känns ok ändå utifrån förutsättningarna. Har varit så förskonad från ålderdom och sjukdom bara så när det helt plötsligt blossar upp så blir man så tråkigt medveten om hur skört livet kan vara. Har fin hjälp från andra i familjen, men just när det kommer till farmor så är det bara jag och pappa. Och pappa är inte till mkt hjälp med henne i vanliga fall. Och speciellt inte nu...
    åhh gumman då *kramar*
  • Buttelina

nån som vet var man kan köpa fina prisvärda fotoramar?? gärna svarta eller kanske vita... storlek max 30*45cm på fotot...

• Buttelina
    Preggi skrev 2009-11-22 22:41:20 följande:
    Ica maxi..
    ahh är det sant måste kolla där kollade på gallerix och ramen jag gillade där kostade 219kr fö ett 40*50 och 159 för 30*40. vi ska ha 4 eller 5 ramar och det blir ju rätt dyrt {#lang_emotions_undecided} men det kostar kanske så mycket? längesen jag köpte ramar
  • Buttelina

alltså vad tycker ni tjejer??

jag har tagit foto på barnen.. de hade lila/orange/röda kläder på sig och bakgrunden på bilderna är svart!

hur ska jag göra med passepartouten och ramen? ska ramen vara svart och passepartouten vara vit eller? hmm eller ska jag strunta i passepartouten?

• Buttelina
    Preggi skrev 2009-11-22 22:46:59 följande:
    Vi har köpt där som jag är nöjd med iaf.. De kostar typ 49:-
    haha toppen ju vilken strl? är det en smalare eller bredare ram?
    Morty skrev 2009-11-22 22:44:33 följande:
    IKEA??
    ja just det ja måste kolla hemsidan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15