Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-20 23:02:57 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ihhhh erik fick stanna reza åkte ut..

alltså alla som är kvar är skitbra med hon blonda flicksnärtan med kroppsrykningarna och rastafari mariette kan gott åka hem nu

erik och calle till final säger jag!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-20 23:09:53 följande:
    Godkväll tjejer! Idag fick jag äntligen länken till Millas bilder. Jag är suuupernöjd men hur fasen ska man kunna bestämma sig egentligen? ÅH vad svårt! Och jag lääääängtar till nya molo
    får vi seee??
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-21 21:55:55 följande:
    Hej. Välkommen till tråden! Salgen har ju precis varit, så nu dröjer det till maj tror jag, om det nu blir en till. Hej ni andra förresten. Har ni det bra ikväll? Jag blev så inspirerad att jag har lagt upp några saker till på t. Det är ju jättespännande att följa auktionerna! Fast jag ångrar att jag inte tog ett utropspris på overallen- känns som om den stått still på oroväckande länge nu! Men nu till packandet- mailingbags var köper man det och hur många måste man köpa?
    jag köper alltid av emmis på tradera. hur många du måste köpa avgör du själv ju fler du köper desto billigare i längden/st
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-11-22 16:18:36 följande:
    Hej i tråden!Värst vad det är lugnt här hela tiden. Hoppas att det dyker upp lite mer folk här så småningom. Sällskapssjuk ju  
    {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-11-22 16:23:34 följande:
    Å här ääääär nån iaf!!
    jepp lite då och dår är jag

har julpysslat, satt upp stakarna o julgardiner, tvättat och nu dricker jag lite glögg {#lang_emotions_cool}

du då?? hittat på nått kul idag? Shoppat? jag längtar gryymt mycket efter nya molo
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-11-22 16:28:51 följande:
    Å jag är också sugen på att sätta upp ljusstakarna. Får bli nu i veckan. JAg är ju hemma från jobbet med barnen så jag har inte gjort nåt alls på helgen. Är egentligen sååå himla trött men får ingen ro att vila.Verkar som att det börjar bli bättre här iaf. INte shoppat heller. Bara tröjan E har i bt. Heeelt ot.Jag längtar också efter nya molo, men känner mej ändå lite mätt på molo nu. Det får minsann vara riktigt snyggt om jag ska trilla dit.
    skönt att inte göra nått

fiina barnen är i bildis precis den kombon som din stora tjej har älskar jag! Isabel har haft den många ggr
    är du mätt på molo {#lang_emotions_surprised}
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-11-22 16:38:31 följande:
    Ja på ett sätt är det skönt, men jag är ju van vid full tempo på helgerna så det känns lite ovant.JA det är sååå fint, den kombon!Japp mätt på molo. Fast jag vet en sak jag ska ha när nya molo kommer. Men jag vet ju inte i vilket släpp det kommer....
    vad är det du ska ha {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-11-22 16:45:31 följande:
    Kanske nån har en liten aning om typ kanske bara lite om det kommer nåt fint nu i vår, Molo då så klart Kanske något djur dyker upp?!
    har hört fjärilar och hajar
  • Buttelina
    Ullis 10 skrev 2009-11-22 17:19:24 följande:
    hajar o turkos jacka...
    hur mycket vet du eg {#lang_emotions_dreamer}. turkos jacka??? vad för jacka?
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-11-22 16:52:29 följande:
    ahhh, fjärilar kan bli fint.Sonen kommer nog inte få så mycket Molo men dottern älskar ju sina vovvar från i våras så nåt liknande till henne får det nog bli.Hennes vovvar är nu rätt urtvättade och börjar bli lite liten.
    jaa fjärilarna är fiina
    bra smak din dotter har dalatinerna är underbara
    lillronya skrev 2009-11-22 17:01:33 följande:
    Jag måste ha hajar!!!
    ¨
    åhh nice
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15