Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-22 23:34:48 följande:
    Det år så himla fint med seriebilder. Vi tog lite kort på Alva och Dante för några år sedan och det blir så levande när man får se olika miner och uttryck som är tagna samtidigt. Jag kollade oxå på bilden på Svea och jag tyckte inte heller att de var för korta- så det SKA gå bra. Annars har jag barnen en kusin som skulle kunna få dem i julklapp. Eller så hänger jag helt enkelt upp dem på väggen- för att de är så fina! 
    jaaa det är så superfint!! jag tog också seriebilder på barnen när lillebror var runt 5 månader. såå fina

haha det SKA GÅ
    Tejja skrev 2009-11-22 23:35:49 följande:
    Jag lär ju inte komma härifrån...
    visst är det svårt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-23 09:21:36 följande:
    Åhh, så fint kort! Himlans söta barn!
    tack vad söt du är
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-11-23 17:46:30 följande:
    Butte!!!! Kom online, eller hem och svara i telefon! Jag vill fråga en sak
    vad {#lang_emotions_dreamer} jag är hemma nu
  • Buttelina
    Jes sica skrev 2009-11-23 19:27:29 följande:
    Hej flickor!! Såå ledsen. Ibland får man ju reda på vilka som är sina vänneroch inte Började med ett sms frånen "vän" Grattistill bebisen i magen. Jag har inte berättat för nästan nån om gravven förutom er då. Undrade då om hon vart i tråden, hon som inte ens gillar danska kläder fick då ett surt svar. Jag struntar väl i de där fula kläderna dina barnhar på sig och de där fula byxorna (ns) som nästan hänger vid knäveckan det ser ju bara löjligt ut. Ok tack liksom. varför vara ionne här och läsa då och sen vara så jäkla otrevlig??
    hon är bara AVIIIIIS!!
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-11-23 19:38:27 följande:
    vadåååååå bakar du?????
    Jes sica skrev 2009-11-23 19:39:46 följande:
    Va Butte har du en trea på g???
    NÄÄÄÄ jag ska inte ha på ett par år till
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 19:39:45 följande:
    HAHAHAHAHA... nää tro inte det bakas än ... men ja vatt på henne tycker det ska bli en 3:a
    du är en liten fis du
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 20:14:16 följande:
      TACk så mkt=)..... känns lite overkligt än.... tar nog sin tid å vänja sig vid tanken=)
    åhhhhhh GRATTIS GUMMAN
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:10:58 följande:
    tack gumms=)......öhh börja bebisverkstad direkt....... kommer nog bli rätt tufft för maia  som de gör.... så mestadels för hennes skull så bör ni nog iaf vänta ett tag....å så lillgubben kan få vara liten med =) ...sorry om ja skämtade lite vilt innan =)....men tror att du klara skämt rätt bra.. duverkade vara en mkt spattig , pratglad person precis som ja sjäv
    haha du kan skämta huuur mycket du vill om/med mig luungt gums {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:22:14 följande:
    kram på dej=)....
    sååå himla kul med en liten till ju {#lang_emotions_heart} åhhhhhh spännande!!!
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 21:25:52 följande:
    ja ska bli komiskt å se om den liknar maxen>=).. tro ju det kommer bli en han =P..maken har ju 85% killar på sin sida .. visst hade det arit såååååååååååå kl med en flicka så mkt fina molosar det finns....
    jaa flickmolosarna är ju bara underbara!! jag tror det blir en tjej {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-11-23 21:28:50 följande:
    God kväll tjejer!Nu är jag ot igen Men någon som vet var man kan köpa "Lilla prinsessan" docka etc?
    hmm aldrig hört talas om tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15