Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-22 22:47:04 följande:
    alltså vad tycker ni tjejer??jag har tagit foto på barnen.. de hade lila/orange/röda kläder på sig och bakgrunden på bilderna är svart!hur ska jag göra med passepartouten och ramen? ska ramen vara svart och passepartouten vara vit eller? hmm eller ska jag strunta i passepartouten?
    http://www.gallerix.se/images/ramverkstad/4.jpg

om länken funkar ..

detta var ju ett fint allternatvi
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-22 22:50:41 följande:
    Svårt....men jag tycker det låter som svart och utan passepartouten. Då får jag en bild framför mig *i hövvet iaf * där barnen verkligen syns t o m kanske lyser med sina härliga kläder.
    se om jag kan ta bild på provbilden som vi fick
  • Buttelina
    Milliz skrev 2009-11-22 22:50:05 följande:
    Apropå ramar, vet någon vart man kan få tag på ramar som är 20x20? På gallerix finns det men de är ju så dyra där.. Ramarna måste var djupa, typ som Ikeas ramar. Fast det måttet finns tyvärr inte på Ikea.
    hmm nää tyvärr
    Preggi skrev 2009-11-22 22:53:52 följande:
    Det finns rätt många olika.. Ikea har ju liknande med rätt billigt..
    jaa jag får kolla maxi imorgon {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina

såhär är färgen på bilderna.. barnen syns ju liksom
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-11-22 23:13:29 följande:
    Åh! Vad fiiiiina!
    tack vi ska framkalla 4 eller 5 andra motiv. tycker det är så kul att dom är så annorlunda inte som dagisfotona jag fick hem {#lang_emotions_throwup}
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-11-22 23:13:29 följande:
    Åh! Vad fiiiiina!
    men visst måste väl inramning som jag länkade till i inlägg 14346 bli fin till fotona?? eller för mörkt? jag vill ju inte blanda in en massa vitt heller.. hmm
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-22 23:21:01 följande:
    Butte- ÅHHH vilka fina kort! Jag tycker att exemplet du visade var himla fint. Tror att det skulle passa fint. Om det inte blir för stort då vill säga...
    tack jaa det blir nog så

det är lite kul för för samma kostnad per bild sa han att jag kunde välja vilken strl jag ville ha upp till hmm 30*45 tror jag det var. så jag väljer ram sen tar jag strl på bild efter ramen   vill nog ha en stor syskonbild i mitten och sen två på varje sida som är något mindre
    Preggi skrev 2009-11-22 23:21:38 följande:
    Nä inte för mkt vitt. Jag tycker svart ram.
    jaa svart får det bli absolut
  • Buttelina

alltså ni ska se de andra bilderna såå goa!! ena bilden är isabel från sidan, där hon ser lite blyg ut men ändå ler. en bild på lillebror där han drömmer lite och kollar åt sidan. sen syskonbilden där gapsrkattar lillebror med huvudet upp mot taket typ och isabel ler åt sidan. en cool på lillebror där han sitter på en svart bil och ser lite småsur ut låter skumt kanske men de är så annorlunda och fina!

• Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-22 23:26:15 följande:
    Jag blev helt slut av att lägga in alla räkningar. Jag har gjort en miss förut och blandat ihop massa obetalda med betalda. Dessutom råkade vi slarva bort ett gäng av förra månadens räkningar och fick nu massa påminnelser. e hade hamnat i en sån där trave med tidningar etc, som jag skulle städa undan lite snabbt innan gästerna kom...och så glömde jag att lägga tillbaks dem sedan... Nu har jag betalat in både påminnelserna och de ordinarie fakturorna och allt är en i en himla röra!! Men jag tror att jag har koll på det mesta nu iallfall- men helt slut blev jag. Smilla- är du här? Jag har betalat till dig iallfall!
    åhh gud vad jobbigt det där lät {#lang_emotions_undecided} huu skönt att det är klart nu i alla fall.

kollade på bilden i smillas galleri där hennes söta dotter har kaninhängslebyxorna på sig... de såg ut att sitta toppen! kommer säkert funka ett tag i alla fall på din dotter
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-22 23:30:55 följande:
    Butte- Shysst med enhetspris!  Nu måste jag oxå ta och lägga mig. Imorgon ska jag på silversmide! Missade förra måndagen för att barnen var sjuka, så jag ska vara pigg och alert imorgon!
    sov gott
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15