Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2009-10-17 15:40:22 följande:
    Här är våran lilla Meja
    Åhhh himmel vad hon är söt!!!!!

GRATTIS!!!
  • SmillaMilla
    Tasha78 skrev 2009-10-18 13:31:14 följande:
    hur menar du har det hänt något
    Bara om allt är bra med dem. Har de kommit hem?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-18 14:49:06 följande:
    Ja, jag har vunnit 20.000kr i resecheckar Sitter o smälter det...jag brukar ALDRIG vinna något så detta känns helt otroligt!! Grattis Ängeln och Incommunicado till era små mirakel
    GRATTIS!!!
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-10-18 15:10:10 följande:
    Oj, hur är det med dig?`Jag vet tyvärr inte vad det är för sida.
    Lite privat kanske

Men äh vi känner väll varandra här

Haft så konstig mens denna gången. Den var sen. Den första veckan blödde jag bara lite. Nu har det satt igång ordentligt och mensvärken har kommit (brukar ju komma första dagen). Brukar ha mens i 4 dagar. Nu är jag uppe i dag 15! Känns inget bra.
  • SmillaMilla
    Milliz skrev 2009-10-18 15:17:21 följande:
    Oj, nä det låter ju inte så bra. Jag har ingen aning om vad det kan vara.. Men se till att få det utrett iaf. Hoppas det blir bra snart!
    Ja blir det inte bättre i kväll så ringer jag gyn. Känns inget bra alls.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-18 15:30:40 följande:
    Det där låter ju som mina missfall...men det är uteslutet eller?? Låter verkligen inget vidare...kanske kan bara ett myom o de gör förbannat ont tro mig *ryser*. Så be dom kolla upp det!
    ja det är misfall jag är rädd för, tyvärr.

Men nu har jag ingen mensverk längre. Två alvedon gav susen. Men behöver man kolla upp det i alla fall?
  • SmillaMilla
    malinkaunitz skrev 2009-10-18 15:34:03 följande:
    Jag har gått omvårdnad.. Och kan tyvärr inte komma på något annat än missfall.. Men det kanske är helt omöjligt? Jag skulle ringt nästan direkt ..
    Ja jag hor nog funderat på de banorna jag också. Men nu med två alvedon gör det inte ont längre. Måste jag ringa då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15