Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-15 13:26:48 följande:
    Ja de är var faktiskt fina..turkosa velourisarna alltså Köpte ett par igår
    Ja visst var de fina! Köpte turkosa och röda och rosa kjol
    LJ2 skrev 2009-10-15 13:31:24 följande:
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_214544_F_1.... dom menar du?? sååå fina!!! fanns lila o rosa med.. e det 3 för 2??? spelar roll, bra pris!!!
    Nä inte de utan dessa:
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_212787_F_1.jpg
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:33:45 följande:
    Go dagens Va åxå och spanade på Kappahl faktiskt... Kjolarna va kanonfina och snacka om Molo copy   Köpte inget dock utan gick nöjt hem med mitt lurv paket  Nu är hallen härligt lurvig igen!! Käkat lunch för en halvtimme sen och jag är alldeles yr i hövvet... Va sjutton blir de så för? Allt bara snurrar...
    Ja kappahl är kanske inte min favorit butik direkt. Tycker de har ganska fula kläder. Men så hittar man några guld korn i bland. Vi har ju tyvärr typ bara den att handla i här på Åland.

Ja du varför blir det så? Vad åt du? Mycket socker i maten?
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-15 13:36:13 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:33:45 följande: Jag har Kappahl-förbud just nu. Allt coolt jag handlat där har förvandlats till mos i tvätten. Så himla dålig kvalitet. Sabla snygga velourisar dock!
    Ja de har usel kvalite, men vissa saker håller. Som deras jeans är riktigt bra. Men tröjor köper jag inte där.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2009-10-15 14:28:50 följande:
    o jag som inte gillat pussel innan.. men så fint ihop!!! måste nog leta pussel med ser jag
    Tack
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-10-15 14:31:50 följande:
    hej hej... pust s å mkt grejer å röja undan å plocka undan efter 90% rean igår=)..... nu bär det hemm till mammsen å lagra grejer =P.. samt kolla in vilka möbler vi inhandlat =) lj2 ska kolla vilka färger å varianter vi fått tag på.... var visst en hel del kartonger....
    Åhhh 90% Vad har du då handlat?
  • SmillaMilla

Jäklar också. Där somnade hon som inte skulle sova, på soffan. Han som skulle och behöver sova somnar inte.

Vad gör man?

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 14:55:06 följande:
    Man får sällskap ikväll Fina bilder i bt Tröjan från Name it..vet du vilken storlek den börjar på? Max hade gillat den skarpt
    Ja sambon får sällskap. Jag skall på 50-års kalas med han som inte sover men skulle sova. Det blir nog mindre roligt

Tröjan kanske börjar på 86? Köpte den och en grön med massa bilar och e me too tröja med massa trafikmärken (molo kopia men mycket snyggare). Skulle kunna fota dem också någon dag. Bra pris. 129 kr styck.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15