Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-18 16:27:39 följande:
    Jag kollade aldrig upp mitt första missfall...men då var jag ju säker på att det var det o inget annat. Tycker nog du ska kolla upp så det inte är ett myom eller utomkvedes eller nåt...vill inte skrämmas men en kpmpis fick precis plocka bort sin andra äggledare efter hennes andra utomkvedes
    Hmmm borde kanske kolla upp det. Ringer i morgon. För nu lär de nog inte kunna göra något i alla fall. 
  • SmillaMilla
    malinkaunitz skrev 2009-10-18 17:14:45 följande:
    Ja alltså jag hade gjort det.. men det är väl bara för att jag läst på det värsta om man säger så.. behöver ju inte vara något dumt heller.. Men det är ju något som kanske inte kommer loss eller så.. Därav blödningen.. Men nu har du gått i 15 dagar.. så jag tror inte det kan va farligt om du ringer imorgon.. Så det skulle jag göra...
    Tack för ditt svar!

Ringer dem i morgon. Men fy alltså.
  • SmillaMilla

Tack alla för era svar o kramar.

Har nu försökt ringa till gyn men det går inte att komma fram dit på en söndag kväll. Men det känns inte så akut. Har jag kunnat vänta i 15 dygn så kan jag nog vänta en natt till.

• SmillaMilla
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:43:07 följande:
    Heeeeelt OT meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ääääääääääääääääääääääntligen
    GGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  • SmillaMilla

Hej tjejer!

Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset.

Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra.

KRAM

• SmillaMilla

Blä insåg nu att jag har massa auktioner som går uut snart.

Orkar inte skriva några vinnar meil. Hoppas att folk orkar vänta tills i morgon

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 19:42:54 följande:
    Du, för en gångs skull hatar jag att jag hade rätt *KRAM* Var det ett MA då eftersom du fick skrapas?
    Ja men det var du som fick mig att fara in. Så jag skall tack dig massor. Hade tänkt vänta till slutet av veckan annars.

De hittade en hinsäck som hade fastnat, mycket rester kvar. Blödde massor efter gyn undersökningen. Så lades in direkt. Skit jobbigt. Men nu är det över och det känns så bra.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 19:53:14 följande:
    Okej, men då var det nog ett typ halvt MA då. Ett MA är ju ett missfall där fostret inte stöts ut...men i ditt fall var det ett halvt då om man nu kan kalla det så. Mycket värre än ett vanligt missfall iaf, jättetur att du åkte in! Hade du väntat hade det kunnat bli hemska infektioner ju *hua* Vid mina missfall har jag ju sett hinnsäcken när den kommit ut så då visste jag ju säkert liksom...mycket svårare om man får som du, "bara" en massa blödningar o ont. Särskilt om man inte vet om att man är gravid...för det visste du inte då?
    Fast de säger att det var ett misfall.

Nej jag visste inte att jag var gravid. Först gjorde jag en gyn undersökning där det visade sig att det fanns en hinsäck o ja massa annat konstigt. Sedan skulle jag göra ett grav. test men hade inget kiss så fick gå till kafeterian, köpa dricka o vänta tills jag kunde kissa. Då var jag helt i upplösningstillstånd och blödde massor. Grät så alla undrade väll om jag var döende.

Blev sedan inlagd direkt på avdelningen, nersövd, skrapad o sedan låg jag på uppvaket en timme.

Men nu mår jag superbra. blödningarna har nästan slutat helt. Känner mig som en helt ny människa.

Vill egentligen inte vara gravid eller ha mer barn (just nu), men ett misfall är ändå ett misfall. Skit jobbigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15