-
Åhhhhhh vad kul! GRATTIS!!!!Zvartaliljan skrev 2009-10-14 11:00:42 följande:Självklart Jag har lärt mig nu att Butte har alltid rätt -
Hej hej tjejer.
Kikar in medans bulldegen ljäser.
Ängeln: Lycka till! Hoppas självklart att hon håller sig inne i magen lite längre. -
ha ha jag förstår honom. Jag är ju också gör nervösängeln83 skrev 2009-10-14 13:37:18 följande:Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan. Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
-
Jag tror på en tjejBusbellan skrev 2009-10-14 20:56:20 följande:Jag tror med på en kille för ängeln
-
Coool. den vill jag ha i stl 122 eller 128Flock skrev 2009-10-14 21:26:39 följande:Hej i tråden! Är så glad! Vann denna nyss!! www.tradera.com/Molo-troja-stl-98-gamla-model...
-
Blixtkampanj!!
Från och med NU och fram till midnatt är det 30% på nästan allt i butiken. Ange koden 091014 så dras 30% på din order. Rabatten gäller ej följande varor: Baby back, Presentkort, Packpåsar, Böcker och kort (även om rabatten dras i kassan, de går ej att undanta tyvärr) Vid frågor, maila gärna: info@elvasmatroll.se -
Busbellan skrev 2009-10-14 21:36:09 följande:*blundar hårt*
Fanns inget kul ju.
-
God morgon!
Ingen som vet något om ängeln?
I dag har vi höstlov. Så det blir "staden" med alla ungar, shopping och lunch på hesburger. Blir nog trevligt
-
Kram till MILO och S. Hoppas att de snart bilr friska!
-
Hej hej!
Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara.
Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen