Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 22:30:02 följande:
    Choklad---Här är lite bilder på den grå/lila
    Ooooh, tack!!
    Jag som lovat mig själv att inte äga fler än 20 lurvar, men jag måååååste ha den gråa nu!!!
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 22:40:33 följande:
    Bra val!! Den är yyyyyber snygg
    Ja, suuuuperfin ju!!
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2009-10-20 23:00:59 följande:
    passar lila lurv m lilagrön katvigmössa?
    Det är inte samma gröna nyans, men jag har de ihop och älskar det!
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-22 17:53:42 följande:
     villken skit eftermiddag. Först gnälliga barn,regn & 18 månader vaccin. Sen stressade jag in till stan för att hämta mina småfolks lurvar & då har killen glömt dom hemma. Sen hämtade jag min nya jacka och då är den för liten  Och så provade Nelly nyss rainbow overallen & den måste vara felmärkt för den är 15 cm längre än hallonoverallen. *fy* villken piss eftermiddag.
    Kram kram
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-10-25 18:10:23 följande:
    heeej tjejer nu har jag influensa vaccinet i huvudet igen.. läste om detta...www.epochtimes.se/articles/2009/10/11/17952.h...jag avvaktar helt klart
    Ja, eller den som avled 4 dagar efter att denne fått vaccinet. Dom utreder ju nu om det var vaccinet som var orsaken
    Jag ska helt klart avvakta nu.

Gokväll förresten!
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2009-10-25 18:22:02 följande:
    Det var till och med nån som avled samma dag som han fått vaccinet
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:28:47 följande:
    För att fortsätta vara ot..Någon som har/har haft en sådan här och som kanske vill ge mig lite ris och roswww.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Pric...
    Här blir det bara ris! Stor, otymplig och alla mina 3 barn har totalvägrat den
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:23:15 följande:
    Åh men den är ju så fin den turkosa Själv budade jag precis hem klänningen till nästa decemberkort i kalendern som mor/far-mor ska få av tomten www.tradera.com/Helt-ny-pepparkaksklanning-st...
    FIIIIIIN!!!
    Buttelina skrev 2009-10-25 18:26:19 följande:
    jaa tom 3 st har ju gjort det . och en tjej i usa har grymma nervskador och kan inte gå normalt längre. typ 20 år gammal nä fyyy vad svårt
    Tycker inte att vaccinet känns tillräckligt testat....
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:28:47 följande:
    För att fortsätta vara ot..Någon som har/har haft en sådan här och som kanske vill ge mig lite ris och roswww.lekmer.se/leksaker/Babysitter/Fisher-Pric...
    Däremot så hade vi också en sån hoppgunga som vi klämde fast i dörrkarmen och den har alla tre gillat, plus att man kan plocka bort den på ett kick.
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 18:48:16 följande:
    Jag är ju lite sucker för Fisher Price då...å andra sidan kan det bli en aningens dyr gunga om Lova vägrar Visst var den söt Jag gillar allra bäst att den är ny och att jag slipper ta mig till affären för att få hem den
    Älskar och FP, så bra och söta saker.
    Vi fick även en sån där Hopp´n´pop från FP eller vad den hette. Där hänger dom inte fritt utan mer som en så gåstol fast med fjädrar, man kunde även låsa hjulen så den stod fast. Den gillade dom mera.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-25 19:01:43 följande:
    Javisst! Å vad den var söt!!Dessa ska mina tjejer ha:Michaela www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673...Alicia www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=703...Nikita www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=678...Anjelin www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673...Hoppas att länkarna funkar nu...
    Ååååh, vad fina!! Älskar ju svart jag.
    Den sista röda där köpte jag till min lilla tjej i förra veckan, så fin!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15