Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-25 22:35:21 följande:
    Fy på dej!Kolla annacill eller nån annan som jag inte alls kommer på nu
    Ok......
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 22:39:48 följande:
    på tal om jukläder så gillar jag både riktigt prinsessiga klänningar och det lite mer enkla. T.ex IdaTs stickade röda klänning med flodhäst på med matchande tröja och leggings under är bara SÅ fint till jul Fast klänningen jag har är nog för liten i jul Kanske kanske hon kan ha den som tunika...har ju den röda stickade västen också iaf o det är också fint Tycker stickade västar är så fint. Ska nog införskaffa några till lilla Mateo Ja han heter så för tillfället Det har Maia bestämt
    MAteo var gulligt!!
    Stickat är FINT, men mina varmblodiga ungar fixar inte det, knappt plysch heller.
    Men IdaT är ganska tunnstickat va?
  • ChokladMoshin
    saturnina skrev 2009-10-25 22:57:45 följande:
    Ja, guuuud. Amma är något av det mysigaste som finns. Men sömn är också skönt.
    Jätte mysigt att amma, jo visserligen men försöker febrilt få min 19 månaders att sluta nu, inte alls lika mysigt längre.......
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 22:54:30 följande:
    ja ganska så. Inte så de är supervarma iaf. Finns det förresten något annat märke än IdaT som har stickade västar? Jag skulle vilja ha en råååsa men det är väl bara drömmar det...
    Måste det vara märkes?
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 23:16:01 följande:
    nä absolut inte, men jag hatar när det är figurer o annat skit på...vill ha enkla stilrena västar. Helst en helt enfärgad utan någonting alls på. Har hittat en råsa på H&M men det var ju självklart Hello kitty på den
    Nice med Kitty på
    Ska kika om jag hittar nån.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-10-25 23:23:28 följande:
    tack Tänkte kika in på cubus nån dag...har för mig att jag sett något sånt där.
    Vet att LaRedoute har haft, men hittade ingen på deras sida nu.....
  • ChokladMoshin
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 11:40:31 följande:
    Kikar in supersnabbt bara för att säga att jag började blöda i morse och har nu varit på akuten och fått konstaterat missfall   Kikar in senare om jag orkar. Hoppas att vi snart får våran NIKE i alla fall
    Kramar om hårt!!!!
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-26 11:58:03 följande:
    Heeej gumman  Allt bra? vad sägs om spökfest då kläderna kommit ?
    Låter bra!! Är det jag som är spöket då?
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 13:01:14 följande:
    yes yes *segar dansar* då ska jag buda på att du inte inboxade mig innan din tok hehe jag ska prova den på henne och se annars så tänker jag på dig
    Thank u!   Fiiiiin till Molo fåglarna!!
  • ChokladMoshin

Vad hette Molo´s sländprint?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15