Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-25 20:29:11 följande:
    Jo jag gillar FP lite...Jag har sniffat upp en sådan hop n pop också-kanske ska kolla närmare på den då,Tack
    Vassego!!
    JuliaochNelly skrev 2009-10-25 20:26:13 följande:
    tack *asg* vettig tjej det. igår hittade nelly något vitt vidunder med både glitter och tyll och rosett & pärlor på  spelar ingen roll vart man tar henne hon sniffar upp dom som en hök *asg* hon ska dock få ett par i födelsedags present i en kista att klä ut sig i
    Hihi, kom att tänka på när vi gick in på Hm och Nelly blev såååååå sur för att hon inte fick ängla vingar och en rosaklänning med tyll och glitter
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-25 20:33:31 följande:
    JAg älskar också svart!Mina tjejer brukar få ett set med såna där fiiina kläder till jul varje år av min mamma. Ja Emilio får ju också finkläder men det är svårare...Är inte så förtjust i det där glittriga fina, men ett set var kan man få ha till fina tillfällen.
    Mamma brukar också köpa till tjejerna varje år men i år hann jag före.
    Jag letar nu finbyxor och väst till killen, men det är hopplöst. Hittade fina på Ellos men de var slut i hans stl:
  • ChokladMoshin
    Tejja skrev 2009-10-25 20:54:53 följande:
    Sitter här och bävar lite för att Johan och barnen kommer hem snart. De är i Globen och kollar på Walking with dinosaurs. Det slutar vid 9, så de borde vara hemma vid halv tio. Till saken hör att jag för ett par timmar sedan hittade vår katt död i tvättstugan. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra när de kommer hem. Ska jag berätta på en gång, eller låta dem få gå och lägga sig och ha ett trevligt Globen-besök i minnet och berätta i morgon istället. Jag tror att jag precis bestämde mig för att berätta imorgon istället. Jag har så otroligt dåligt samvete för att katten blev utestängd i natt och hon har tillbringat sin sista natt utomhus. Dessutom var jag borta i eftermiddags. När jag åkte låg hon i soffan och 4 timmar senare hittade jag henne i källaren. Förlåt för att jag blev så OT, men jag ville bara höra om ni tycker att jag gör rätt om jag väntar med att berätta.  Kommer det att bli stor skillnad till i morgon, om de skulle vilja se henne? 
    Näe, lilla katten....
    Jag skulle nog kanske vänta tills imorrn, men svårt.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-25 20:55:16 följande:
    Min mamma köper till barnen i julklapp. Jag får vara med och välja. Så får de de julklapparna av tomten under natten att öppna på morgonen. Och vips så har de finkläder till julafton
    Smart!!

Du har inget tips på finkläder till kille?
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-25 21:00:30 följande:
    Tänkte precis fråga detsamma.Vad 17 tar man på en kille som finkläder??
    Jadu. Jag var ute efter finbyxor, gärna mörkgrå. En matchande väst och en vit skjorta till.
    Men var nånstans vette sjutton.....
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-10-25 21:13:22 följande:
    nameit brukar få in
    Ok, får ta mig dit i veckan då. Tack!
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2009-10-25 21:24:33 följande:
    Åh, det måste kollas in, gillar kappahl priser just nu
    Jag var inne där i torsdags och handlade lite, tror det var 5 plagg och det gick väl på en 500:- frågade hon i kassan 2 ggr om hon verkligen fått med allt
    100:- plagget känns ju som über rea....
  • ChokladMoshin
    Tasha78 skrev 2009-10-25 21:33:56 följande:
    samma här sen när jag kom hem tänkte jag att jag borde ju handlat mer
    Precis. Sen gick jag in på Lindex och samma sak hände där
  • ChokladMoshin

Får inte in bilder i mitt bg, nån mer som råkat ut för detta?

• ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-10-25 21:38:46 följande:
    haha spelar ingen roll! Vi har inte ens röda julgranskulor, vi har lila och silvriga
    Hihi, och vi hade lila och blå förut.  Lööööv lila.
    Vi hade stora lila i form av klockor man kunde fylla med choklad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15