• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 17:46:00 följande:
    Ja det känns ju skönt men samtidigt skrämmande att de vill ha hjälp av en specialpedagog...man vill ju liksom inte att ens barn ska vara annorlunda än andra...vill ju att hon ska få vänner. Men hon mår ju inte bra fysiskt o det har väl påverkat henne psykiskt...tror inte längre att hon har någon beteendestörning eller så som jag trodde ett tag. Tror bara att hon är så uttröttad fysiskt så det påverkar henne jättemycket även på dagis...hon orkar kanske inte med de andra barnens tempo helt enkelt??
    Det med stora grupper stämmer nog mycket bra för hon lekta ju jätte bra med alla hos butte Inga problem alls.
    Förstår din tanke om att man inte vill ha ett barn som andra uppfattar som "annorlunda" man tycker ju att ens barn är så fina som de är även om de inte är perfekta. Jag är själv mycket känslig när det gärller mina barn
  • nikki2006

Pust nu har jag lagt ut 15 auktioner till, dax att slappa framför tv:n{#lang_emotions_wink}Det har jag förtjänat{#lang_emotions_dreamer}

• Tasha78

Detta låter kanske dumt men har ni kollat hennes hörsel, jag lider själv av ljudöverkänslighet och jag har aldrig fungerat i en grupp, som barn på dagis satt jag själv i ett hörn och jag kunde bara leka med 1-2 barn i taget

• Tasha78
    Willhellmina skrev 2009-11-11 18:33:10 följande:
    Nya Juni-auktioner..... www.tradera.com/category/category.aspx... Inte mina men jag ska puffa för dem tills jag blir bannad!
    inte blir du bannad för en sådan sak verkligen en stark flicka
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 17:46:00 följande:
    Ja det känns ju skönt men samtidigt skrämmande att de vill ha hjälp av en specialpedagog...man vill ju liksom inte att ens barn ska vara annorlunda än andra...vill ju att hon ska få vänner. Men hon mår ju inte bra fysiskt o det har väl påverkat henne psykiskt...tror inte längre att hon har någon beteendestörning eller så som jag trodde ett tag. Tror bara att hon är så uttröttad fysiskt så det påverkar henne jättemycket även på dagis...hon orkar kanske inte med de andra barnens tempo helt enkelt??
    När man kontaktar specialpedagog på en förskola, angående ett barn, så gör man oftast det för att vi pedagoger vill ha hjälp med hur vi ska arbeta med barnet. I första hand är det det som gäller, inte att specialpedagogen ska gå in och vara med barnet. Så det är jättebra att dom tar hjälp när dom kan få den! Kanske kan dom få många tips som hjälper dom att arbeta med Maia och få in henne i gruppen . Så försök tänka så, att det först och främst att dom som vill ha hjälp i sitt arbete. Det säger jag alltid till föräldrar när vi kopplar in specialpedagog, det avdramatiserar det hela en hel del
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15