• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-11-11 18:20:52 följande:
    Detta låter kanske dumt men har ni kollat hennes hörsel, jag lider själv av ljudöverkänslighet och jag har aldrig fungerat i en grupp, som barn på dagis satt jag själv i ett hörn och jag kunde bara leka med 1-2 barn i taget
    Maia var döv på ena örat tills hon opererade in rör som 2-åring. Nu hör hon perfekt på båda. Men lite ljudkänslig är hon nog...hon tål ju t.ex absolut inte Bus skrik utan att hon blir livrädd, men det är knappt så jag tål bus skrik {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

hej tjejr.

hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-11 18:41:54 följande:
    När man kontaktar specialpedagog på en förskola, angående ett barn, så gör man oftast det för att vi pedagoger vill ha hjälp med hur vi ska arbeta med barnet. I första hand är det det som gäller, inte att specialpedagogen ska gå in och vara med barnet. Så det är jättebra att dom tar hjälp när dom kan få den! Kanske kan dom få många tips som hjälper dom att arbeta med Maia och få in henne i gruppen . Så försök tänka så, att det först och främst att dom som vill ha hjälp i sitt arbete. Det säger jag alltid till föräldrar när vi kopplar in specialpedagog, det avdramatiserar det hela en hel del
    Ja det låter ju jättebra att de iaf vågar be om hjälp o medger att de inte riktigt vet hur de ska hantera Maia. Hellre det än personal som påstår att de gör allt o vägrar be om hjälp..
  • MejaKiZnic

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 18:53:45 följande:

hej tjejr. hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Äntligen hör man ifrån dig, blev ju oroliga här i tråden
    hur är det?
  • SmillaMilla
    hej tjejr. hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Åhhhh hej vännen!

Hur mår du? Tänkt massor på dig!

KRAM
  • jompa

hej tjejr.hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Söta vännen.
    Tänker massor på dig och hoppas du ska bli bra snart.
    Många kramar.
  • solouniko
    hej tjejr.hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Men hej! Vad skrämmande.. Hoppas verkligen du blir bättre snart! Vi har tänkt på dig massor {#lang_emotions_heart}

Liljan - Bra att dagis vill ha hjälp, hoppas det löser sig för lilla Maia!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Saraia
    Saraia skrev 2009-11-11 17:31:54 följande:
    Ska ge en molo-tröja i present t en 3årig kille; vilken??? dukati gillar jag men hittar den ej t nedsatt pris däremot den som ser stickad ut och pins m rödblå ärmar - e de fina???
    puffar
  • LA Woman
    Hej!!!!!! Hur är det med dig? Fy så otäckt med stroke  Vi har tänkt massor på dig här i tråden {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 18:54:37 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 18:53:45 följande: Äntligen hör man ifrån dig, blev ju oroliga här i trådenhur är det?
    hej. jo detär så där. sover mest och går igenom massa undersökningar. lite problem med balansen och att gå.
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15