• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 15:01:42 följande:
    men butte räckte det inte med salg 2 ggr för din del .... shoppohlic=)....
    men detta var ett undantag!!! en raritet i nyskick
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-11 15:03:15 följande:
    serbiska
    tycker maxen säger pappa på persiska här hemma... för hans papapapa har ändrats i betoningen
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-11 15:03:17 följande:
    men detta var ett undantag!!! en raritet i nyskick
    {#lang_emotions_kiss}.. du e för go=)
  • ängeln83
    Stormis skrev 2009-11-11 14:58:18 följande:
    Hmm, sant . Men är det nåt fullpris du tänkt dig? Annars får du ju tillbaka pengarna om du säljer det som nytt i höst. Lite trist kanske, men iaf.
    Jag beställde ju en 62:a till fullpris från LLM, fick hem den idag.
    Vill ju gärna att den blir använd lixom...men gaaaah jag blir tokig, jädra storlekar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-11 14:34:16 följande:
    Är det en pocketkamera? I så fall ligger den i den dära väskan som du inte brukar använda, men som du använde förra gången du skulle iväg. Väskan har du nu stoppat undan i en garderob.
    Tack, det är mest troligt. Men jag trodde att den skulle ligga i skötväskan för där låg den sist. Skall kolla igen.
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-11 15:20:56 följande:
    Tack, det är mest troligt. Men jag trodde att den skulle ligga i skötväskan för där låg den sist. Skall kolla igen.
    Du hörde mina mediala vibbar va?

När vår kamera försvann, så låg den oxå i skötväskan- eller rättare sagt i en sån där nätpåse. Hur dum får man bli, som stoppar kameran fullt synlig i en nätpåse???
    Du vet, jag "skulle bara" och la ner den där så länge...
  • Helle

Hej hej!

Hur är Molos jr byxor i storlek? Normala el ska man gå ner/upp en storlek?
    Idag har Gustav på sig fina bilsuiten som Greksmurfen köpte till honom på salgen. Tack {#lang_emotions_flower}
    Vi fick dagiskorten idag också och de blev såå fina med Katvigs miniappel. Passande nog så var bakgrunden blå också
  • MejaKiZnic

Är det lönt att lägga ut bodies/klänningar med kort arm i stl 80 från molo, har flera populär tryck men vill heller inte chansa då det är vinter snart hm............

garderoben är på plats, har en hel låda att fylla med härligheter

• Greksmurfen
    Helle skrev 2009-11-11 15:43:09 följande:
    Hej hej! Hur är Molos jr byxor i storlek? Normala el ska man gå ner/upp en storlek? Idag har Gustav på sig fina bilsuiten som Greksmurfen köpte till honom på salgen. Tack  Vi fick dagiskorten idag också och de blev såå fina med Katvigs miniappel. Passande nog så var bakgrunden blå också
    bild =)
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-11-11 15:00:08 följande:
    www.tradera.com/UNDERBAR-TROJA-FRAN-DANSKA-MO... MIIIIIIIIIIN
    Grattis Jag tipsade om den innan, var lite sugen men har ju en likadan tunika och knapptröja så kändes lite onödigt, får köpa den av dig sen istället

Har precis varit o hämtat Maia på dagis o känner mig nedslagen Blev meddelad att de ska ha möte på tisdag med kommunens specialpedagog ang. Maia De säger att hon håller sig undan, hela tiden för sig själv o kommer inte in i gruppen o verkar ofta avtrubbad Jag som trodde allt gick så bra på dagis nu sen hon bytte i somras, men samma sociala problem verkar kvarstå. Hon är nog inget dagisbarn då egentligen...önskar här hade funnits en dagmamma för i små grupper fungerar Maia jättebra, då tar hon lätt kontakt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15