• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:18:53 följande:
    På min gekåslista till syrran:Två svarta lammskinnsfällar, långhårigaBraun örontermometerPussel + pysselböckerFryspåsar ( )Något mer som bör läggas dit?? Har inte varit där på flera år nu fast jag inte bor så fasligt långt bort
    Tunna fingervantar eller tumvantar köper jag alltisd ett lager där till barnen, det är ju förbrukningsvaror
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    Milliz skrev 2009-11-13 11:18:51 följande:
    Elodie details åkpåse är det någon som har en sån? Nog borde väl en 77cm lång Ella rymmas i den? Och det borde väl vara växmån också?
    Elodie är 110cm lång, buppa 105cm
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 11:06:08 följande:
    *håller med* Jag vet inte ens vad jag ska med 2 till. Man använder ju bara en, lär ju inte hålla på och byta och ha sig. Funderar på att köpa en fin filt och lägga över åkpåsen i vagnen så det blir lite girly...
    Eller sy ngt fint färgglatt täcke. Det gjorde jag.
    min första vagn var en sån där grå variant från Brio, fanns ju inte färgglada vagnar/åkpåsar då. Så jag sydde mängder med färgglada lapptäcken och la i vagnen!

http://home-and-garden.webshots.com/photo/2873648050053936216PCLeod
    Vad vore en dag på salgen........
  • Zvartaliljan
    Tejja skrev 2009-11-13 11:19:29 följande:
    Hm...bara jag som inte är överförtjust i Buppa? Kanske beror på att jag inte gillar fleece. Apropå det så har min stora tjej sytt en mössa till N på slöjden. Den är verkligen jättebra gjord, jag blev grymt imponerad. Hon går bara i 3:an.  Men den är i flerfärgad fleece och har nallebjörnar på sig. 
    Jag är egentligen inte heller så förtjust i fleece...tycker lammskinn är SÅÅÅ mycket mysigare {#lang_emotions_heart} Men så kan jag inte lyckas hitta en enda snygg lammskinnsåkpåse Varför designar de inte några såna snygga?? Förstår att de säkert skulle bli svindyra men tror de skulle sälja bra ändå...istället för bara trista svarta
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 10:57:20 följande:
    Vet inte om ni missade mitt inlägg men ni som frågade om Julia&Nelly så har hon avreggat sig pga lite tråkigheter på Fl & T.
    Men va katten då, vem (vilka?) är det som har så svårt att låta henne vara ifred?  Har det hänt ännu mer tråkgheter nu? {#lang_emotions_frown}

Hej töser!

Känner mig helt sönderstressad i vaccin frågan, det känns fel att vaccinera och det känns fel att inte göra det {#lang_emotions_undecided}
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:18:53 följande:
    På min gekåslista till syrran:Två svarta lammskinnsfällar, långhårigaBraun örontermometerPussel + pysselböckerFryspåsar ( )Något mer som bör läggas dit?? Har inte varit där på flera år nu fast jag inte bor så fasligt långt bort
    Bakplåtspapper är väl också en storsäljare på Gekås.
    DVD filmer
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:09:22 följande:
    Ja samma som Mini Låter ju bra, men då är det Braun man ska ha då?
    Ooo, dom är ju sååååå fina!! Får så mycket fina kommentarer och frågor om vart jag köpt den.
    Men när man talar om priset så tycker dom den inte är lika fin längre......snåla !"#!"¤=%#¤%/)&%/=%#"¤)")#¤%#=¤=&%/%{#lang_emotions_demon}
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-11-13 11:10:52 följande:
    Hihi jag har ingen just nu och Elias har aldrig haft någon. Men Ella sover alltid ute mitt på dagen och är väldigt frusen av sig så då borde det ju bli kanon. Dessutom är ju vintrarna så kalla här. Visst var det en buppa du visade tidigare? Den är ju så fin!
    Ja, det var en Buppa och om ni har riktigt kalla vintrar rekomenderar jag den starkt.
    Köpte min på busloppan.se

OBS!! Ej min affär osv.
  • Tjollabolla
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 11:22:03 följande:
    Eller sy ngt fint färgglatt täcke. Det gjorde jag. min första vagn var en sån där grå variant från Brio, fanns ju inte färgglada vagnar/åkpåsar då. Så jag sydde mängder med färgglada lapptäcken och la i vagnen! home-and-garden.webshots.com/photo/2873648050...
    Hmm.. Tjolla+sy= katastrof

Men den fina plastisock filten kanske... finns ju så många fina. För egentligen vill jag ju använda den i lammskinn för den är såå bra. Men det retar mig att Buppas är så jäkla fin!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15