• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 13:01:41 följande:
    Du & jag Butte! Tur man inte är ensam
    haha jaa {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tejja
    Just ja, den filmen ja...Den minns jag med!

Vi hade tankar på att ge Dante namnet Milton istället- men det var visst lika illa!
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-16 13:09:50 följande:
    Hej i tråden!Allt bra här?
    Japp! Får lite bra mamma-tips här! Tjejerna är den här tråden är ju klippor! {#lang_emotions_heart}
    melizza skrev 2009-11-16 12:21:34 följande:
    Goddagens!!Här pratas det om trotsiga barn ser jag Min dotter är med sån jobbig vissa mornar och vägrar ha jacka eller mössa och då låter jag bara henne gå ut utan och så fort hon kommer ut så säger hon att hon nog ska ha jacka och mössa för det var lite kallt ute Jag har varken tid eller ork för sånt på morgonen när man är stressad och ska till jobbet och först lämna henne på dagis. Det tar ca 10 min att köra till dagis så hon får väl frysa dem 10 min tänker jag men hon kommer på det själv innan att det är nog bäst att ta på sig så att man inte fryser Ängeln: vad söt din lilla docka är och fina kläder med
    Ja, det låter som om det är så de flesta gör- men jag har ju utelämning och då får vi ju ta bråket på dagis istället. Men förmodligen har hon blivit kall på vägen till dagis och kommit på att hon vill ha kläderna på sig när vi väl kommer fram.
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-16 13:11:28 följande:
    Just ja, den filmen ja...Den minns jag med! Vi hade tankar på att ge Dante namnet Milton istället- men det var visst lika illa!
    Milton är väl nån häst va? Jag som aldrig varit så inne på hästar har ingen koll på det där. Milton hade vi som förslag när vi fick Milo, han hette Milton i några timmar men det passade liksom inte... Å vi skulle ju ha en tjej, Mira, så vi hade knappt några killnamn
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya
    Tejja skrev 2009-11-16 13:15:39 följande:
    Japp! Får lite bra mamma-tips här! Tjejerna är den här tråden är ju klippor! Ja, det låter som om det är så de flesta gör- men jag har ju utelämning och då får vi ju ta bråket på dagis istället. Men förmodligen har hon blivit kall på vägen till dagis och kommit på att hon vill ha kläderna på sig när vi väl kommer fram.
    Ja här kan man få tips och råd om det mesta. Toppen!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 13:21:02 följande:
    Alice heter min kusin Men tack ändå
    Är ni i namnletartagen?
    Mira är väl bra?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Tejja
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 13:16:03 följande:
    Milton är väl nån häst va? Jag som aldrig varit så inne på hästar har ingen koll på det där. Milton hade vi som förslag när vi fick Milo, han hette Milton i några timmar men det passade liksom inte... Å vi skulle ju ha en tjej, Mira, så vi hade knappt några killnamn
    Japp, antingen så sa folk. Men Milton ,det är ju en häst- det kan han ju inte heta. Eller så sa de: Men Milton det är ju en porrkung, så kan han ju inte heta.

Jag som varken kände till porrkungen eller hästen tyckte at tdet var ett fint namn!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15