• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 16:02:19 följande:
    Jo iofs gör den det. Men jag tror inte de har haft märket jättelänge. Bara några månader. Jag kan sticka inom innan jag kör hem. Var där på lunchen och jag är säker på att de hade klänningen som du länkade till. Vilken storlek?
    98 (92 om det finns)

Men de stod med på fransas hemsida som återföräljare så jag är 99% säker på att jag ringt dom, men visst det var nån som inte svarade osv så du får gärna kika

Många hade denna klänningen inne:

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=3164&qProductColorId=80&qNavigation=left_menu_girl_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=822&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=84&qvirtualClass=&language_id=1&gender=4&qSiteId=1

Så det kan ju vara den du sett?
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 15:58:41 följande:
    Hej tjejer!Fick fin post i dag av lilla mirakel. Supersnabb leverans. Men tyvärr sitter det kvar ett larm på ett av byxorna. Går dessa att ta bort själv? Frakten fram o tillbaka är ju dyrare än byxan
    Åh så typsikt!!! Men jag har för mig att det är precis som lillronya skriver att man kan gå till ngn butik.
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 16:06:25 följande:
    Everlonn: Kollade deras återförsäljare och Fifi & Charlie fanns inte med. Så det finns hopp!!! Ska jag köpa den i så fall?? Men jag behöver veta storlek.
    I höllviken? För den fanns med
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 15:58:41 följande:
    Hej tjejer!Fick fin post i dag av lilla mirakel. Supersnabb leverans. Men tyvärr sitter det kvar ett larm på ett av byxorna. Går dessa att ta bort själv? Frakten fram o tillbaka är ju dyrare än byxan
    Hej

Försök inte ta bort larmet själv. Risken är stor att du gör gålet större i byxorna då.
    Gå till vilken butik som helst och så hjälper de såklart till!

Förövrigt borde ju inte du betala för någon frakt på byxan om du skule skicka tillbaks dem för larmavtagning!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-11-16 16:04:36 följande:
    Hej hej! Knäppt med larmet. Tyckte nånannan sa att man kunde gå till vilken butik som helst med plagget och kvitto och kanske få hjälp med att få av det.
    ja jag funderade på det. Men tror inte att det finns någon butik här på Åland som har sådana larm, eller ja larm överhuvudtaget.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:07:33 följande:
    I höllviken? För den fanns med
    '
    Skumt när jag gick in och kollade så stod det bara Smile. Hmmm äh, jag går inom och kollar iaf.
  • SmillaMilla
    Morty skrev 2009-11-16 16:07:27 följande:
    Åh så typsikt!!! Men jag har för mig att det är precis som lillronya skriver att man kan gå till ngn butik.
    ja verkligen göör trist. O vi som bor på Åland så frakten är ju svin dyr.

Tyvärr ingen butik med larm här på åland. tror jag.
    Tejja skrev 2009-11-16 16:08:49 följande:
    Hej Försök inte ta bort larmet själv. Risken är stor att du gör gålet större i byxorna då. Gå till vilken butik som helst och så hjälper de såklart till! Förövrigt borde ju inte du betala för någon frakt på byxan om du skule skicka tillbaks dem för larmavtagning!
    Nä att betala frakten själv vill jag inte. Men byxan var ju på rea på rea, alltså jätte billig. Så frågan är om de vill att jag skickar tillbaka dem.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:06:54 följande:
    98 (92 om det finns) Men de stod med på fransas hemsida som återföräljare så jag är 99% säker på att jag ringt dom, men visst det var nån som inte svarade osv så du får gärna kika Många hade denna klänningen inne:nelly.com/productInfo.asp&qPr...Så det kan ju vara den du sett?
    Ja den hade de också..... men jag tror den andra hängde på andra sidan av ställninge. Men som sagt, jag går in och kikar så vet vi säkert.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 16:09:26 följande:
    ja jag funderade på det. Men tror inte att det finns någon butik här på Åland som har sådana larm, eller ja larm överhuvudtaget.
    Aha! Då blir det ju lite svårare.
    Men som Tejja skriver ska ska du ju inte betala frakten för att de  är klantiga.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 16:13:22 följande:
    Ja den hade de också..... men jag tror den andra hängde på andra sidan av ställninge. Men som sagt, jag går in och kikar så vet vi säkert.
    Morty skrev 2009-11-16 16:12:14 följande:
    'Skumt när jag gick in och kollade så stod det bara Smile. Hmmm äh, jag går inom och kollar iaf.
    Verkligen skumt för jag ser ingen smile

Jaaa, snälla kika!! Och köp den om den finns!! Måste ha den innan fredag i så fall nämligen{#lang_emotions_sealed}

Gulligt av dig!!{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15