Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-14 21:52:25 följande:
    Nån här som har koll på om det finns nån lika bra skaloverall som pop fast i nåt annat märke? Upptäckte idag att Emilios skaloverall är på gränsen till för liten. Måste ha nåt annat!
    Mikk-line har jag varit väldigt nöjd med-men jag hade köpt Pops skaloverall igen om jag var du
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-14 21:59:29 följande:
    Ja jag är jättenöjd med pops men hittar ingen. Kom på nu att jag kan ju leta skalbyxor till Anjelin istället, så kan E ta hennes overall. Den är en stl större. Hon har ju skaljacka också... Vet du om skaloverallerna görs större än 92?
    www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60037001&colorid=2504629&sectionid=clothes&subsectionid=outdoors

Denna
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-14 22:04:28 följande:
    Men är inte den väldigt känslig i sömmar och så? Eller den är lika tålig som pops?
    Framförallt så är den ljus i botten..Det var därför jag inte trillade dit, fast å andra sidan är den ju skitsnygg{#lang_emotions_dreamer}
    lillronya skrev 2009-10-14 22:05:19 följande:
    Tack! Toppen ju!! Men måste nästan hålla mej till T eller nåt... Sjukskriven gubbe ger inte mycket shoppingpengar.
    Du får Tradera ihop pengar till den
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-10-14 22:12:51 följande:
    Smultron, HELT ot  men kan man köpa bob car bil på Gekås?? (behöver ingen skaloverall )
    Ja kostar 319 eller 329-minns inte exakt
  • Smultronhjärta

God morgon!

Ja Tradera har höjt sina avgifter{#lang_emotions_yell} Massevis och allt för att man ska hålla utropen på 1kr-nog för att man får alla bilder gratis men fakturan blir ju smått rädd för när den kommer{#lang_emotions_sealed}

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-15 10:17:40 följande:
    Incomunicado, väl?
    Och sen kommer Stormis
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 10:22:55 följande:
    Å sen Liljan och sen JAG! Känns som en hel evighet till.. Men när man ser det såå... Så känns det lite närmre
    Jag förstår det Halva tråden kommer sitta med småttingar framåt våren
  • Smultronhjärta

Skam den som ger sig och tur att jag inte är "telefonrädd" - jag har nog ringt närmare 35 stycken butiker i södra Sverige(och lite Hälsingland) nu{#lang_emotions_dreamer} Max blev ju helt såld på kompisens FP grej

www.fisher-price.com/fp.aspx&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl

Han kanske är lite för stor men jag har ju Lova på tur

• Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:45:43 följande:
    Tack!! äntligen en som vet lite datum iaf så man har liiite att rätta sig efter OM det blir salg.. *hoppas* men då har de över helg med va? OM ? brukar de ha det? va bara i våras, o har inte varit innan... börjar ju jobba 2 nov =(( så inget ledigt o ta där inte!!! skulle lixom inte funka efter 1 vecka
    Förra året var den 5-9 november
    Året innan 8-9 december
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 12:01:39 följande:
    Oh så fin!
    Åhh så dyyyr den var ny{#lang_emotions_dreamer} Men efter att ha ringt alla dessa samtal blev jag så himla glad över att få napp så jag får väl nalla på salgkontot Tydligen har den utgått ur sortimentet och det förvånar inte mig ett dugg för det brukar saker ha gjort när jag kommer på att jag vill ha dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15