Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

saturnina skrev 2009-10-15 12:50:49 följande:
    Jag kanske ska ringa runt till alla barnklädesaffärer med Molo och se om någon har salmonoverallen i 116/122....
    Det tycker jag Visst var det någon som gjorde det i jakten på Cups{#lang_emotions_dreamer}
    Zvartaliljan skrev 2009-10-15 12:53:00 följande:
    men du...vad har vi sagt om att fråga i tråden först här står det i förrådet nu ju
    Jojo men tror du inte att lillebror vill ha den?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 13:25:07 följande:
    Hej hej! Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara. Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen
    Ja de är var faktiskt fina..turkosa velourisarna alltså Köpte ett par igår
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-15 13:32:53 följande:
    hmm jo kanske...den tar bara så stor plats *tröttnat*
    Scchhyy-säg inte det till Stoffe. Han bara suckade när jag sa att vi ska på utflykt och köpa mer Fisher Price
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-15 13:36:13 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:33:45 följande: Jag har Kappahl-förbud just nu. Allt coolt jag handlat där har förvandlats till mos i tvätten. Så himla dålig kvalitet. Sabla snygga velourisar dock!
    Håller med-Lindexvelour håller sig mycket bättre men de har ju inte vett att skaka fram några turkosa velourisar ju{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-10-15 13:45:16 följande:
    Åhh, dom har inte jag sett IRL! Fina! Funkar dom för killar oxå tror ni eller är det en "tjejig"-modell??
    De är lite puffiga vid fickorna men jag köpte de till Max Inte ens makens "bögradar" reagerade när jag frågade om han tyckte de var tjejiga så det är nog lugnt
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 14:25:20 följande:
    Alltså är det ngt speciellt med dessa jeansen eller Lindex har börjat bli snordyra?? 299 spänn för ett par lindex jeans.. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=679...
    Det har blivit aningens dyrare på Lindex...Men så kommer det ju rabatter hela tiden!
    Idag kom en 25%på ett helt köp
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-15 14:36:44 följande:
    Shit, jag åkte dit...
    På vad
  • Smultronhjärta

Någon som vet hur Katvigs hjälmisar är i stl nu i höst?
    Trillade över babyklänningen i rosa/rosa ränder och fick nästan ett starkt begär{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    Pimm skrev 2009-10-15 14:42:11 följande:
    kan det vara LLM
    Skulle tro det{#lang_emotions_dreamer}
    Jag är ju nyfiken vad som fick vandra genom kassan?

Själv sitter jag och fundilerar på om inte 329kr är dyrt för en randig klänning i stl 68{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15