Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-15 14:52:39 följande:
    Jäklar också. Där somnade hon som inte skulle sova, på soffan. Han som skulle och behöver sova somnar inte. Vad gör man?
    Man får sällskap ikväll

Fina bilder i bt Tröjan från Name it..vet du vilken storlek den börjar på? Max hade gillat den skarpt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Pimm skrev 2009-10-15 14:58:44 följande:
    På BoR då eller?
    Nej på Hallon
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 15:00:24 följande:
    Ja sambon får sällskap. Jag skall på 50-års kalas med han som inte sover men skulle sova. Det blir nog mindre roligt Tröjan kanske börjar på 86? Köpte den och en grön med massa bilar och e me too tröja med massa trafikmärken (molo kopia men mycket snyggare). Skulle kunna fota dem också någon dag. Bra pris. 129 kr styck.
    Hittade de på hemsidan och de finns redan från stl 74
    saturnina skrev 2009-10-15 15:01:15 följande:
    De har ett lekland där nu!!! Världens bästa idé.
    *hklöö hklöö*

Det blev visst lite dyrt

Massa fint ju
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 15:16:46 följande:
    Aha, men du de är ganska små i stl så köp en stl större. Anton är 119 lång kanske o har 128 i sin o den sitter bra.
    Jo name it är små i sina tröjor och jag tänkte köpa 98 men det är den enda storleken som är slut... så där behövde jag inte bli av med mer pengar just nu*bra för salgkassan*
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-15 16:04:16 följande:
    jaa hoppas verkligen det!!!
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 16:03:09 följande:
     Hoppas hon har fullt upp med att snosa bebbe...
    Klart hon har{#lang_emotions_sunny}

...som jag för övrigt tror är en lillebror{#lang_emotions_baby}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 16:24:13 följande:
    Kikar in en snabbis mitt i matlagningen Kikade in hos Ängeln och det verkar som hon fått en liten tös nn gång i natt   Man har ju oroat ihjäl sig!!! *återgår till middagen*
    Åh jag hade fel..
    Gud vad roligt med en tjej{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 18:21:12 följande:
    OT som tusan Men ni har ju hjälpt mig med rumpalvedon, gammal musik och allt mellan himmel o jord.. Jag måste ha en dörrmatta i svart med en stor vit stjärna!!!! *habegär* Nån som sett nån nånstans?
    Japp- på Mio
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 18:59:22 följande:
    Å va tråkigt Jag sålde ett halvt kilo strumpor för 5 spänn på köpnu på T igår jag   Får se om hon betalar
    Tyckte nog att du var väldans snäll med köp-nu på 5 spänn där...Du kunde fått mkt för det paketet{#lang_emotions_dreamer}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:04:53 följande:
    Japp! Det blir en kopp Smultron Te Brb..
    Ah Smultron är gott{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:10:34 följande:
    Te koppen klar! Bella kom hem o jag frågade om hon ringt 118800? Ja svarar hon... Jag ville veta hur gammal Markoolio är Tack du!! Han va min klasskompis så du kunde frågat mig så hade vi sparat 300 spänn fick hon till svar *ungar*

Jag skulle vilja jobba där på 118800 -hörde när Mix Megapol frågade vad Carina Bergs favoriträtt är och då fick de ett utförligt svar med trerätters+dryck! Stämde inte ett skit men livlig fantasi har de iaf
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-10-15 19:11:49 följande:
    Hur hade ni gjort...? jag har en köpare som vill betala sin aktion 12 dagar efter hon vunnit och undrar om jag kan vänta så länge. Känns lite väl länge eller?
    Jag väntar alltid när de frågar om det är ok
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:12:26 följande:
    Näää... Inte gamla strumpor heller   Iofs va väl några nya Ja det är vårt favvo te Smultron   *gottis*
    Strumps säljer väldigt bra om det är märken..vilket ditt paket var fullt av ju.
    Jag fattar inte det heller men beggade popstrumpor har jag sett gå högt
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:17:05 följande:
    Ha ha ha Ja fy vilket roligt jobb!! Man skulle nog skratta rätt gott emellanåt och antagligen dra rätt mycket valser Vilket påhitt det är alltså Undrans om man kan spärra det på telefon? Mina ungar verkar gilla det väldans nämligen
    Telenor har en tilläggstjänst som heter Barn vet jag..Telia kan man också spärra betalsamtal hos..
    Så det går
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15