Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-09 10:50:37 följande:
    Men gud vilket stolpskott till karl-att han inte kan tänka på sina barns bästa liksom Jag ska hålla tummarna hårt för att det löser sig snabbt och smidigt utan att du ska behöva stressa alltför mkt Åh beklagar verkligen och skickar en stor kram
    Han är bara rakt igenom elak och egoistisk!! Han kan inte känna något med barnen.. Jag måste försöka tänka bort det bara, annars kommer jag bara må dåligt o det orkar jag absolut inte nu... Önskar honom -inte- en god jul det kan jag lova!! *hemska människa*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Smilla--- YYYYYYYYYYbersnygg combo på Svea!! *me like*

*away i tvättstugan*

• RååSa BuBBlan

Jag har hämtat ut min nya telefon {#lang_emotions_laughing} 

En rååååååsa åfkårs

Inte ett dugg hoppingsugen är jag just nu heller!! Har iofs hoppat två nya hörlurar till tjejerna idag *julklappar* Räcker gott med de inköpet

• RååSa BuBBlan

Bubblis myser runt i nya fina Molo suiten här hemma, inte mycket att växa i på den inte   Men den e sååå fin!!

• RååSa BuBBlan

Gubbens jobbdator funkar fortfarande inte {#lang_emotions_undecided} Den gillar visst inte te  

• RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-12-09 19:11:19 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:10:36 följande: konstigt... kräsen sak
    ja fy så kräsen
    solouniko skrev 2009-12-09 19:12:05 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:09:06 följande: Vilken? Hej förresten!
    Hej! Den vita med multifärgade stars *urmysig*
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-12-09 19:14:50 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:13:18 följande: Märklig dator Jaha den. Åh, kanske Milla skulle "behöva" en sån ändå? Åh vad jag fått skojig post igår och idag! *Gillar julkalendrar*
    Ja den e så himla söt den suiten alltså!! Riktigt mysig!! Så stick o kööööööp

Vad har du fått? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-12-09 19:15:10 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:13:18 följande: åhhhh kollade just på den på babyshop den ser fin och flickig ut... åhhhhhhhhh vad jag hoppas jag kan få reda på kön på rul nästa vecka...*såååååå nyfis*å att de rear den snart så jag kan hoppa den..
    Ja verkligen en riktig flick suit {#lang_emotions_heart}

Hoppas hoppas du får reda på könet *håller tumsen* Förstår du e toknyfiken
  • RååSa BuBBlan

Å bara 12 minuter tills det är dags att lägga älskade lilla Bubblis, gud så jag e trött idag *behöver en egen kväll*

• RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-12-09 19:19:17 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:16:04 följande: Gubben säger att jag har köpstopp tills efter jul Vad menar han?Igår fick jag fina kanin och airbrushtröjorna, underbara hummeloverallen, och 6 par Ida T strumps. Idag kom birdietröja och dollstripe tröja från mysgrodan och den fiina lila lurven från babyshop Mycket mumsigt!
    Å massa fiiiint du fått hem {#lang_emotions_sunny}

Hälsa din gubbe att ett köpstopp dels är till för att brytas o dessutom så hoppar man ÄNNU mer efter hoppstoppet Uppsamlat behov du vet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15