Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Å vet ni!! Guuuuud så jag längtar efter att få packa upp Bubblis kläder igen AStrött på dom vi har framme nu och alltihop kommer få åka på T snart   *urless*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 18:46:02 följande:
    9 dagar!! Lördagen den 19e. Det är slutbesiktning av huset på tisdag så vi kommer flytta kök/garderober osv i veckan. Jag jobbar sista dagen i morgon sen ledig till den 11 januari!!!!!! WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
    Å dagen efter oss

Å gud va skönt med lååååååångledigt {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-10 18:49:26 följande:
    Varför kommer allt på en gång!? Inom loppet av 6 dygn ska jag...- Flytta och komma ordning- Julfest med jobbet- En sväng till Gekås- Städa gamla husetOCH - Fira julafton
    Oj! Börjar förstå din långledighet  
  • RååSa BuBBlan

äsch.. nu blev datorn för varm, den lägger av strax så lika bra att skriva adios

kikar in när han svalnat

• RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-12-11 09:37:33 följande:
    Hej tjejerLängesen jag kikade in och inte har jag shoppat under tiden heller Semester idag och ska iväg sen och kolla på mina små när de lussar på dagis.
    Hej vännen! De va längesen   Allt bra med dig och småbusarna?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-12-11 09:41:00 följande:
    hmm svårt! jag hade nog rek en 110 heej gums heej
    Mysigt med lussande på dagis {#lang_emotions_sunny}
    jompa skrev 2009-12-11 09:42:37 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 09:39:42 följande: Hej vännenHur är det med dig? Hur går det med flytten, tar du det lugnt?
    Med mig är det bra Trött som tusan bara! Med flytten går det bara bra, tar dt rätt lungt o packar nån kartong per dag bara Bara en vecka kvar nu sen ååååker vi *längtar*
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-12-11 09:51:52 följande:
    Godmorgon! Vaknade kl 9 av att Milla låg och klappade händerna och skrattade i sängen, haha. Då blir man ju inte annat än pigg och glad
    sötisen {#lang_emotions_sunny}
    jompa skrev 2009-12-11 09:54:56 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 09:45:54 följande: Åhhh vad glad jag är för din skull att ni äntligen kommer iväg.Med oss är det oxå bra, ungarna växer och busar som vanligt M är ju som hon är, bestämd och lite mer bestämd.
    Lilla goa M   bestämd liten dam!!  *goa unge* {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

Nä, har miljoner och en saker att göra idag verkligen så lika bra man drar igång

Cu sötisar...

• RååSa BuBBlan

Puh!! Måste vila en liten stund!!

Vilken vecka man har framför sig alltså {#lang_emotions_undecided} *mardröm*

Gubben åker till Umeå Söndag kväll *underbart*
    Bankbesök i strängnäs, bankbesök Älvsjö, besiktning av byggnationen i huset, besök av två nya skolor, avfrosta frysen, köra grovsopor, rensa alla avlopp, två skolavslutningar, skruva isär möbler, åka runt med julklappar till nära o kära i Sthlm, packa de sista kartongerna,ta emot flyttgubbarna (som dessutom kommer hit när vi sitter i strängnäs toppen felbokning) å sen bara vardagens bestyr uppe på det *svettigt*

Jag behöver semesteeeeeeer!!

Flower Power-- Underbara inköp och kanonfina bilder på dina sötisar som vanligt {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15