Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-14 09:25:21 följande:
    Kul att se dig! ÅÅ så kul att ni äntligen får flytta! Men du... TA DET LUGNT NU!
    Ja, nu är det inte många dagar kvar inte   *nedräkning*

Jag låvar!! Tar det ganska lungt emellanåt Å du vilar ditt onda så ofta du kan!! Lova det!! Är gubben borta nu?

Min drog till flygplatsen igår kväll han {#lang_emotions_undecided}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Äsch.. Data tiden tog slut {#lang_emotions_undecided} Dags att göra sig klar och gå och köpa de sista julklapparna..

Snart e de jul!!  {#lang_emotions_tomte} *mysigt*

Kram på er...

• RååSa BuBBlan

Va luuuungt det är här inne då Brukar ju få läsa tbax flera sidor {#lang_emotions_dreamer}

Tjollabolla skrev 2009-12-14 09:37:32 följande:
    Japp han åkte idag... Men ska köra hem på onsdagkväll denna veckan iaf, det blir för länge att vara borta mån-fre varje vecka, det är inget liv liksom... Sen är det bara denna veckan och sen är det jul, så nästa vecka jobbar han bara 2 dagar. Det är så förbaskat trist när dom är borta! Tycker det är värre nu när Milo är större och frågar efter pappa hela tiden
    Ja snart är det Jul och ledigt, då får du bara vila vila vila!!

Samma här.. Bubblis saknar pappis massor när han åker Men hon är extremt bra på att punkta pappan när han väl är hemma åxå, han får inte vara ifred många sekunder, hon ska vara med honom hela tiden {#lang_emotions_heart} Skönt nu när det blir lite mer ledigt framöver så får dom tanka pappatid massor!! Underbara bilder i bildis {#lang_emotions_sunny}
    lillronya skrev 2009-12-14 11:33:56 följande:
    Hörredu! Ta det lugnt så du pallar med allt det här! Kramar Svårt det där med bilar.. Här stor chryslern på sock och ena stötdämparen är paj. Laga eller inte det är frågan.Vi får ju liksom inte plats alla i den lilla bilen.
    Jadå! Jag känner när det är nog och tar många pauser med vila Men om jag flyttar nån mer gång så ska det inte bli över julen det kan jag lova
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-12-14 11:41:48 följande:
    Ja om du inte tar det lugnt kommer alla pölsekärringar och skäller på dig!!!
    Uscha.. Det låter läskigt värre
  • RååSa BuBBlan

*puh*

Nu har jag varit ute och åkt pulka, piskat stora vardagsrumsmattan, postat T paket, handlat, köpt julklappar, varit på flöjt lektion och nu står potatisen på spisen äntligen

Längesen jag promenerade så här mycket på en dag {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan

Å Stormis har åkt in ser jag!! Va härligt!! {#lang_emotions_sunny} Hur har det gått för Liljans lillebror?

• RååSa BuBBlan

Har varit sjukt sugen på delicato bollar ända sen i Torsdags förra veckan så idag köpte jag fyra stycken bara till mig Ska mumsa i mig dom sent ikväll när alla sover {#lang_emotions_djavulsk}

• RååSa BuBBlan

Nä här inne är det FÖR lungt, går och gör nåt annat

Cu..

• RååSa BuBBlan
    melizza skrev 2009-12-14 17:29:29 följande:
    oj vilken effektiv dag då har du möjligtvis postat en rosa stickad rånis
    Japps! Effektivt värre!

Å e de du som köpt den fina

Den lägger jag på lådan i morgon, läste ditt mail när jag kom hem å sen bara oooorkade jag inte ett prommis till åt centrum hållet
    Buttelina skrev 2009-12-14 17:38:45 följande:
    men visst har väl liljan sagt att dom är stora tror jag effektiv dag jag har varit i stan o kollat lite bara myys
    Något lugnare dag än mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15