• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:{#lang_emotions_surprised}  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen.

Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 14:20:12 följande:
    Haha- det var många som reagerade så Men programmet är ju aningens vinklat för att ge bra tv tycker jag. De flesta som handlar där är faktiskt relativt "normala"
    Jo, det är klart, fast ingen rök utan eld! Eller vad är det de brukar säga!
  • Tejja

Boris säger: När det är en kö på 3 och en halv timme, så är det ju knappt ens kul. 

Nähä? No shit Sherlock!
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 14:27:46 följande:
    Klart det finns många original också men så finns det även en hel del originella grejer som säljs där också bland alla normala varumärken och normalingar. Gekås är mitt FisherPriceheaven- har nästan enbart deras leksaker här hemma Och just det, jag gillar Morgan Superskön kommentar i Borås tidning: "Jag vet vad jag har sagt! Jag har varit lugn, nykter, välklippt och inte snusat på hela tiden, så det ska nog gå bra."
     *ASG*
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-13 14:40:01 följande:
    HURRA Digitalkameran är hittad! Så nu skall jag lägga ut lite foton i bt. Och får att inte va helt OT har jag shoppat på lillamirakel
    {#lang_emotions_cheers} Skål och grattis!! Var hittade du den?
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-13 14:44:12 följande:
    Men till molos lagerslag är det kul med 3½ timmes kö Problemet tycker jag snarare är att det blir så satans fullt med folk inne i butiken så man kan inte flytta kundvagnen.
    Nope, det tyckte jag inte!  
  • Tejja
    SmillaMilla skrev 2009-11-13 14:55:48 följande:
    ha ha men det tycker jag
    Jag förstår vad du menar, men jag var så galet trött efter tågresan att jag inte var så social. Men sedan tycker jag nog att det är trevligare att köa och man sitter still än att gå i en långsamt ringladne kö!
  • Tejja

V-smile, är det en sån där "första-dator.mackapär?"

• Tejja
    Damien och Adrian skrev 2009-11-13 15:11:06 följande:
    Kikar in o säger hej igen! Kollade mailen om det kom några molonyheter el rea, men nej, inte mer än det som var imorse. Har ni hört något?
    Varifrån?
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 15:18:23 följande:
    Eller finns det kanske barnspel till Wii? För isf skulle ju tomten kunna ge mamman och Maxen en gemensam julklapp
    Som jag har förstått det så är det allra mest barnspel till PS2. Men Wii är ju oxå ganska användvänligt. Vi har både Wii och PS2. Det ja har saknat är spel på svenska, vilket jufinns på V-smile. De pratar ju svenska och det är jättebra för de mindre barnen. Jag köpte aldrig V-smile, för jag var rädd att de helt plötsligt skulle utgå ur sortimenet, så skulle vi stå där utan möjlighet att köpa nya spel.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15