-
Ja, det känns som om det är så iallfall, att den lyser igenom.lillronya skrev 2009-11-16 15:08:08 följande:Har inte just den, men har sett det på någon annan lurv med ljusare kantband. Att det liksom lyser igenom, alltså. -
Säger som lillronya- Vad för klänning?Everlonn skrev 2009-11-16 15:29:03 följande:Nu ger jag upp!!!! Har ringt återförsäljare av Fansa för att hitta fina klänningen men nu var jag på Nora och orkar inte ringa fler Jag får ge upp ideen på den fina klänningen -
HejSmillaMilla skrev 2009-11-16 15:58:41 följande:Hej tjejer!Fick fin post i dag av lilla mirakel. Supersnabb leverans. Men tyvärr sitter det kvar ett larm på ett av byxorna. Går dessa att ta bort själv? Frakten fram o tillbaka är ju dyrare än byxan
Försök inte ta bort larmet själv. Risken är stor att du gör gålet större i byxorna då.
Gå till vilken butik som helst och så hjälper de såklart till!
Förövrigt borde ju inte du betala för någon frakt på byxan om du skule skicka tillbaks dem för larmavtagning! -
Äh, klart de måste ta tillbaks den- de har ju klantat sig! Maila/ring och kolla bums!SmillaMilla skrev 2009-11-16 16:13:10 följande:ja verkligen göör trist. O vi som bor på Åland så frakten är ju svin dyr. Tyvärr ingen butik med larm här på åland. tror jag. Nä att betala frakten själv vill jag inte. Men byxan var ju på rea på rea, alltså jätte billig. Så frågan är om de vill att jag skickar tillbaka dem.
-
Oj, här var det lugna gatan! Håller alla på med middagsbestyren?
Alva har sjuknat in ordentligt under dagen. I går var hon ju rätt pigg, med 38 graders temp. Men det har blivit högra och högre under dagen. Nyss hade hon 39.8. Dessutom klagar hon på att det gör ONT i kroppen när hon rör sig. Lägg till en hosta på det! Stackars Alva!
-
Hej-hej!!
Liljan- Trist att ni inte fick reda på något och att ni nu måste gå vidare med inte alltför roliga saker.
Det där lät inte som alltför roliga erfarenheter. Stackare!SmillaMilla skrev 2009-11-16 20:20:40 följande:ja vi tror att han var nersövd, annars var han helt ner drogad av lugnande. Vi hade även gått igenom undersökningen på lekterapin, så den pedagogen var också med. Under denna tiden var han riktigt dålig o var mer eller mindre inlagd konstant på barnpolikliniken.
Vet ni vad jag har gjort ikväll då?
Förlorat min tradera-oskuld. Ja att handla på tradera har jag förstått gjort måååååånga gånger- men jag har aldrig lagt in en annnons förut! Men jag har inte lagt till något köp nu-pris. Konstigt, eftersom att jag själv gärna undrar varför folk inte sätter köp-nu-priser...Jaja, man kan inte vara logisk förjämnan!
-
Efterfrågar lite tips på kläder att ha till tights.
Neah vill ju bara ha tights på sig. Men till detta ska det vara en tröja- klänning och kjol går bort.
Så jag efterlyser bra enfärgade tröjor, gärna lite längre eftersom att de ska passa till tightsen! Jag har ju molotunikor, men jag vill ha enfärgade. Tycker att det blir så otoligt mycket mönster annars. -
Tack! Ska genast kolla!Stormis skrev 2009-11-16 21:08:20 följande:Gangstar tycker jag har superfint enfärgat. Deras tröjor och tunikor (nästan mer som kort lång tröja än klänning) i typ farfarsmodell är jättefina i passformen och har hållt färgen kanonbra! Som nya efter massor av tvättar. Köps billigast via party, men finns också på web (inte min shop). Tex:webshop.gangstar.se/produkter/?productId=7640...webshop.gangstar.se/produkter/?productId=7160...(ps Jag tror att vissa slutsålda stl kan finnas om man köper via säljare, även om de är slut på hemsidan)
-
Rååsa Bubblan- Alva tackar för tyck-synd-tankar.
Hon har helt klart influensa, frågan är om det är vanliga eller den med lite knorr!
-
Hoppas oxå på det snygga printet med höghus!
Nu ska jag gå och lägga mig, jag har mina aningar om att denna natt kan blir lite bökig och stökig när Alva är så dålig.
KRam och godnatt på er!