Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6237503.ab

Stackar föräldrar till det lilla barnet, skakar av ilska. Barnen i bakgrunden ser livrädda ut

www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article6223940.abhttp://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article6223940.ab

har varit så himla mycket om dagis och sånt så man blir lite nipprig, himla nöjd med dagiset men det är ändå jobbigt att lämna bort fisen utan att ha full koll. Ska titta på idol och tänka på annat nu

Shoppat något roligt,

• MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:29:00 följande:
    kollar ni inte idol?? *jag gör* Erik e GRYM..!!! vilken röst!!!
    va mysigt med små molosar och bebislukt

ERIK är BÄST tror faktiskt Calle åker nu men men bara Erik vinner
  • MejaKiZnic

Mina länkar vill inte funka

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=29&qNavigation=brands&qNavigationBrand=100165&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=100165&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=4&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=0&qSiteId=1

www.annacill.se/show_product_pictures.asp

provar en sista gång, detta kan bli fint eller är den mörkar i verkligheten?

LJ2 skrev 2009-12-04 21:34:15 följande:
    jag tror tove åker.. har inte trott det innan, men nu,, jo.. faktiskt.. kommer inte va vaken så jag får veta det.. messa mig sen o tala om vem som åkte ut?? *ska sova, klockan ringer 05.10*
    Klart jag kan
  • MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-12-04 21:41:34 följande:
    hmm overallen är ljusturkos och stjärnorna är mörkturkosa.. den gröna stämmer inte riktigt heller. men det kan funka..
    Hm...får ta ett litet besök till Anna-Cill då dock slutar det bara med lite mer än vad man borde ha
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:41:49 följande:
    ohh vad bra!! tack kan ju inte gå o undra hela dagen i morgon!!
    Lungt, hemma helt själv och dricker julmust. Ligger och titta på onödig TV med en sovande unge *skönt* .
    Buttelina skrev 2009-12-04 21:37:19 följande:
    haha jaa lite horny blev man allt
    skojar du hehe
  • MejaKiZnic
    LJ2 skrev 2009-12-04 21:56:50 följande:
    avis.. vill med kunna kolla klart på tv, dricka julmust o bli horny ist får man stänga av tvn, dricker jag så vaknar jag o e kissnödig inatt? o då e jag trött i morgon på jobb.. o ja.. horny.. tja.. bara o tänka på bajsblöjor ist sambon e ju inte hemma.. desto bättre kanske?? haha..
    Haha underbar kombination, rekommenderas till alla

Börja tänkt blöjor börja tänk, Westlife lär ju dyka upp mer ikväll MUMS

• MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-12-04 22:22:22 följande:
    Jag med men det får inte våra barn veta schhhhh Vi var änglar i högstadiet eller hur
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15