Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-14 22:48:06 följande:
    tycket faktiskt inte det gör ngt att du skylle ha lite färger på bus.. lite färg bruka lätta pådet hela....barn brukar alltid göra det svåra lite lättare genom att de få en att le=)...du behöver ju inte sätta på henne rainbow.. men lite färg tycker ja själv inte gör ngt=) å tror inte andra har ngt emot det=).. kram på er i jobbiga tider...
    Lite färg är typ ljust rosa i så fall..det har hon inget i...

Det är väldans strikt så inga glada klara färger
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2009-11-14 22:50:08 följande:
    De säljer fransa i vår lokala barnklädesbutik. Jag kan försöka hinna in där en runda i början på veckan och kolla om den finns där
    Jaaa, vad snällt av dig! Hoppas hoppas!
  • Everlonn
    ChokladMoshin skrev 2009-11-14 23:12:48 följande:
    Denna har min mamma köpt till min tjej i svart. Den är jättefin.shop.hm.com/se/campaign?campaign=795_PARTY&pa...
    LJ2 skrev 2009-11-14 22:59:41 följande:
    Barn ska inte ha svart har morfar informerat mig om, och hellre ljusa än mörka färger..sen vill jag hitta nåt jag gillar oxå petiga mamman här
  • Everlonn
    Ms Ms Kanga skrev 2009-11-15 08:58:29 följande:
    Den här klänning kanske med en vit bolero till och name it är ju ändå dansktwww.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod...
    Inte riktigt i mammans smak

Vill ju gärna att hon ska kunna använda klänningen vid andra tillfällen oxå...och jag vet juatt är det nåt jag tycker är sådär fint så sätter jag inte på den igen.

Men jag mottar tacksamt alla tips!!!
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-15 10:36:38 följande:
    Hej flickor!Var så konstigt igår, vi var hemma hos några vänner och åt och barnen lekte så fint. Plötsligt vid halv åtta sa jag att Milo såg blek ut, tog febern och den var nästan på 40 grader! Så vi körde hem, här hemma visade den 39 grader. Nu idag, ingenting, 37,1. Funderar på om det kan ha varit att dom lekte så och det var grymt varmt i huset? Kan det verkligen blir SÅ mkt feber av det? Eller om det bara var en febertopp... Eller så kommer den väl i eftermiddag igen Hoppas inte...
    Jo, man kan få så mycket feber av att röra sig! Fick hem sonen typ 3 gånger i veckan från dagis ett tag..men det var bara rörelsevärme! Maken kunde komma upp i 39 grader av att spela fotboll{#lang_emotions_surprised}

Man märker att det är rörelsevärme på att tempen sjunker ner rätt snabbt efter att de lugnar ner sig..sonen var oftast feberfri efter nån timme. Och på att de inte är sjuka eller påverkade.

Fast det är inte vanligt så har lite koll på om han får feber igen.
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-11-16 14:40:17 följande:
    Måste bara jubla lite och vara helt ot.Idag har Emilio ätit middag!!!En hel portion. En liten en, men dock.Det har han inte gjort på vääääldigt länge, om han nånsin gjort det...Igår åt han också middag fast bara köttet. Gång på gång sa han: ååå gott, mormor.Vi var hos mina föräldrar och åt.Ja det är väl ingen här, men jag sitter här och är glad för mej själv sålänge.
    Grattis!! Vet hur glad man blir!{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn
    lillronya skrev 2009-11-16 14:49:30 följande:
    Tack!Ja det är ju lite knäppt, men jag är verkligen så glad. Ja du vet ju...
    Man blir så där löjligt lycklig
  • Everlonn

Nu ger jag upp!!!! Har ringt återförsäljare av Fansa för att hitta fina klänningen men nu var jag på Nora och orkar inte ringa fler{#lang_emotions_yell} Jag får ge upp ideen på den fina klänningen{#lang_emotions_cry}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15