Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-10 19:19:39 följande:
    NIKKI: sööta barn i bildis i fiina kombosar Everlonn: såå söt liten buse du har så mysigt hår flowerpowermama: så fina barn, din stora är ju för go i sin glugg dom är så fulsöta när dom tappar tänderna Ängeln: sicken liten söt plutta och fiina flowerbodynharley: fiiina inköp är du gravid??? GRATTIS smurfen: såå fina kombosar på söta lilla tara liljan: så fiin maia var i gitarrerna/småfolk klänningen goa unge
    Tack{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn

Någon som sålt biljetter på T? Brukar det gå bra? Jag har ingen aning om biljetterna är poppis, svärfar kan inte gå eftersom det är begravning den dagen

Ciddes morfar dog idag, lugnt och stilla.

• Everlonn
    Tejja skrev 2009-11-11 11:21:02 följande:
    Smultron- Fina salgfynd.Ångrar mer och mer att jag inte köpte en softshell...Everlonn- Hur kunde jag missa de tightsen?Jag köpte ju en klänning, med den huvan- så jag letade- men jag hittade inte. Fast det kanske inte fanns så många? Shysst bildserie på hoppande jänta! Nikki- Fiina barn! Och fina kläder! Så söta när de sitter tillsammans på bänken. Och för att inte tala om den helt UNDERBARA kappan som Jessi har. Fanns ingen till oss på lördagen! Harley- Nice shopping! Förstår fortfarande inte varför jag sorterade ut muddbyxorna...måste fått en knäpp på slutet. Smurfen- Fina bilder på tjejjan. Underbara ränder och overallen är riktigt fin!Liljan- Fiiiina kappan! FlowerPowerM- Vilka fina barn du har! Vad är det hon sjunger? Precis sådär (med fingrarna mot hakan) gör Neah när hon sjunger "I ett bryn i skogens slut"Moonis- Håller med, det ser jättemysigt ut! Neah myser omkring med liknande outfit idag- fast lila med gula prickar!Ängeln- Kan ju bara hålla med- Printet är helt underbart! Neah blev helt till sig när hon såg tightsen i samma print. *Varför köpte jag inget mer???*Duntoffla- Han passar ju jättebra i pärlorna, ser faktist ut som en hel karl! Jag undrar lite om det var ett så klokt beslut att inte köpa någon suit...Solouniko- Återigen, VARFÖR köpte jag inget mer i flowerprintet?? Vad fin Starsklänningen är, den skulle lätt kunna bo här hemma! PartyMolly- Fina Salgfynd! Bra med shysst dinoprint på ryggen. Det är ju det som syns när de är i krypstadiet!
    Dom tightsen hittade jag på onsdagen, alltid hopp och skutt med henne
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 12:52:50 följande:
    ehh varför bad du mig då leta efter ett par på fredagen om du hittade på onsdagen
    Ha ha ha *förvirrad* Tänkte ju på kartleggingsen!! Tack för dom, Liljan!{#lang_emotions_heart} favvisar!
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 13:16:59 följande:
    började undra om det var jag som köpt fel leggings till dig Men det fanns fler på lördagen va? Fick du tag på 98or eller är det 104 hon har i bt?
    Det är 104, men jag fick tag på ett par i 104 till Trunken oxå
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 21:17:06 följande:
    imorn bär det av till bvc med maxen..... 1års kontroll inkl vaccination... bara å se fram emot en kväll natt med en febrig maxen brukar ligga på 39,5 ungefär efteråt...men nu vet man ju att detbara håller i sig 1-2 dygn iaf =)....skönt å ha läkarkoll..m axens  krupphosta verkar inte ge med sig heller så känns bra att de ska lyssna på han med....å på fre är det inskolning på dagis ... kommer få seperationsångest juh =S... men men tro det kommer att gå bra... han kommer ju va minst där med ca 4-5månader...
    Men du, man ska inte vaccineras om man haft feber kort tid innan..är det 2 veckor? Så fråga innan de ger honom sprutan!
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-11-12 21:01:29 följande:
    Åhhhh tack! Den budar jag nu på!Sådana tips gillar jag!
    Tänkte det
  • Everlonn

Hjälp!!

Letar kläder till Bus att ha på begravningskaffet (begravningen får hon inte vara med på) Lite diskret klänning var tanken (diskret finns ju inte precis i Bus garderob )

Så fastnade jag för den här:

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=3189&qProductColorId=26&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=11&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=11&qGroup=822&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=84&qvirtualClass=&language_id=1&gender=4&qSiteId=1

Men den finns ju inte i rätt storlek!! Gahh nån som vet/kan hitta den nån annan stans?

Backupen är Lindex gräddvita som Liljan köpte till Maia och som Nikki har till sina töser..

• Everlonn
    Everlonn skrev 2009-11-14 22:42:17 följande:
    Hjälp!! Letar kläder till Bus att ha på begravningskaffet (begravningen får hon inte vara med på) Lite diskret klänning var tanken (diskret finns ju inte precis i Bus garderob )Så fastnade jag för den här:nelly.com/productInfo.asp?qProductId=3189&qPr...Men den finns ju inte i rätt storlek!! Gahh nån som vet/kan hitta den nån annan stans?Backupen är Lindex gräddvita som Liljan köpte till Maia och som Nikki har till sina töser..
    I 92 eller 98 kanske jag skulle skriva oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15