• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan: Härliga bilder på E. Så fin i rött! Heeelt underbart rum! Men ville inte maken vara med på bilden?? Han kunde ju ha suttit fint där på sängen jue.

• Morty
    Buttelina skrev 2009-11-16 10:12:36 följande:
    jaa mina älskar med att vara hemma fast efter 3 dagar på raken saknar dom kompisarna isabel frågade om hon inte kunde gå till tandläkaren nån mer gång hon tyckte det var så mysigt när bara hon och jag gick i stan jag ska upp och kolla på julskyltningen med henne själv sen. bara mor/dotter åhh ska du till ullared?? kul!! skulle med vilja ta en tripp dit!
    Åååh vad mysigt. Jag, Moa och min mamma ska gå på stan nästa lördag. Lillebror ska på kalas så det passade ju perfekt. Så mysigt. Ska ta och göra något med bara Mattis sen också, fast han gillar INTE att gå på stan.
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 10:26:40 följande:
    Tänk att det börjas redan i den åldern med att inte vilja gå på stan när man är kille
    Ja, han började rätt tidigt med att protestera vilt i sittvagnen när jag skulle in i någon klädesbutik. Men leksaksbutik går ypperligt att springa runt i och testa grejjer lääänge.
  • Morty
    Tejja skrev 2009-11-16 10:23:45 följande:
    Hej!Här har jag oxå barn hemma. 2 av 3 är hemma idag. Alva har lättare feber och Neah vägrade overall eller överdragsbyxor idag så hon fick stanna hemma istället. Jag ORKAR inte tjaffsa med ungen längre. Hon bara tokskriker och blir helt förstörd om jag ska tvinga på henne kläder. Någon som har ett tips? Jag kan ju inte gärna låta henne gå i tights...Jag känner mig som en usel mamma som känner så här, men Neah har varit hemma sedan i onsdags och jag skulle gärna haft henne på dagis idag.  
    Usch kramisar!!! Sådana duster är ingen skoj alls! Inte lätt men GE DIG INTE! Eller så får hon väl gå iväg i thights men ta med overall eller överdragsbyxor. Vi har alltid overall eller överdragsbyxor hängandes på dagis så får de åka i sina 'vanliga' plagg samt en jacka. Nu kör ju iofs vi så det är bara ut i bilen. Men hon kanske inser att det ÄR kallt.... Den där trotsen är skitjobbig!! *hejjar på Tejja-mamman*
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 15:29:03 följande:
    Nu ger jag upp!!!! Har ringt återförsäljare av Fansa för att hitta fina klänningen men nu var jag på Nora och orkar inte ringa fler Jag får ge upp ideen på den fina klänningen
    Säger som de ovanstående. Bild? Har du ringt Fifi & Charlie? Såg att de har Fransa. Vilken storlek?
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 15:59:16 följande:
    Ligger Fifi och Charlie på en ort innan N så har jag det nelly.com/productInfo.asp&qPr...
    Jo iofs gör den det. Men jag tror inte de har haft märket jättelänge. Bara några månader. Jag kan sticka inom innan jag kör hem. Var där på lunchen och jag är säker på att de hade klänningen som du länkade till. Vilken storlek?
  • Morty

Everlonn: Kollade deras återförsäljare och Fifi & Charlie fanns inte med. Så det finns hopp!!! Ska jag köpa den i så fall?? Men jag behöver veta storlek.

• Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 15:58:41 följande:
    Hej tjejer!Fick fin post i dag av lilla mirakel. Supersnabb leverans. Men tyvärr sitter det kvar ett larm på ett av byxorna. Går dessa att ta bort själv? Frakten fram o tillbaka är ju dyrare än byxan
    Åh så typsikt!!! Men jag har för mig att det är precis som lillronya skriver att man kan gå till ngn butik.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:07:33 följande:
    I höllviken? För den fanns med
    '
    Skumt när jag gick in och kollade så stod det bara Smile. Hmmm äh, jag går inom och kollar iaf.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:06:54 följande:
    98 (92 om det finns) Men de stod med på fransas hemsida som återföräljare så jag är 99% säker på att jag ringt dom, men visst det var nån som inte svarade osv så du får gärna kika Många hade denna klänningen inne:nelly.com/productInfo.asp&qPr...Så det kan ju vara den du sett?
    Ja den hade de också..... men jag tror den andra hängde på andra sidan av ställninge. Men som sagt, jag går in och kikar så vet vi säkert.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15